bjorlien Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Godkveld!! Jeg får lønn nå om noen få dager å skal kjøpe meg en bærbar datamaskin tenkte meg, evt. en stasjonær til samme pris, Vil legge inn en sum mellom 11000 - 13000,- Jeg er ute etter en bærbar datamaskin som jeg kan spille noen spill på, bl.a, Battlefield2, World of Warcraft, FM06 - trenger ikke kjøre disse spillene på max oppløsning, men har sett meg ut denne til nå; TOSHIBA Hvordan tror dere denne vil drive spill osv? Går jeg for denne skal jeg update den til 2gb ram men er litt usikker på dette skjermkortet: Skjermkorttype ATI Radeon X1400,Dedikert videominne i MB 256,Delt videominne i MB 128 - noen som har erfaringer eller hørt hvordan det er? Håper noen kan hjelpe meg!! Så litt på denne FUJITSU SIEMENS nå, og hva vil dere med erfaring å kunnskaper anbefale av disse 2 som beste spille maskin? Evt andre alternativer som er bra på spill, må være elkjøp pc, da får jeg hentet god rabatt=) Hva er kraftigst skjermkort av; ATI Radeon X1400 VS. nVidia GeForce GO 7600 ? Håper noen med erfaringer kan hjelpe meg, trenger seriøst hjelp:) hehe Lenke til kommentar
bjorlien Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Ingen som kan hjelpe? :S Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har du sett på andre modeller, dell og asus f.eks.? Lenke til kommentar
bjorlien Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Har du sett på andre modeller, dell og asus f.eks.? 6651224[/snapback] Nei, jeg får innkjøps pris på Fujitsu Siemens, Toshiba, Packard Bell og HP gjennom elkjøp, en god kamerat av meg jobber der å fikser priser, derfor måå det være disse merkene, kan være noen tusen å spare;D Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Nei, jeg får innkjøps pris på Fujitsu Siemens, Toshiba, Packard Bell og HP gjennom elkjøp, en god kamerat av meg jobber der å fikser priser, derfor måå det være disse merkene, kan være noen tusen å spare;D Er jo nesten helt lik de to pcen du har plukket ut, eneste forskjellen er grafikkortet. Vet ikke ytelsesforskjellen mellom de to kortene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå