The Ghost Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 -------------------- And they say it's never to late to go back to school, More like to early whenever you stay up as late as I do -Josh Martinez ------------------------------------------------------------------- They say the rebels in Iraq still fight for Saddam But that's bullshit, I'll show you why it's totally wrong Cuz if another country invaded the hood tonight It'd be warfare through Harlem, and Washington Heights I wouldn't be fightin' for Bush or White America's dream I'd be fightin' for my people's survival and self-esteem I wouldn't fight for racist churches from the south, my ni**a I'd be fightin' to keep the occupation out, my ni**a" -Immortal Technique Kanskje litt lang signatur ? Er maks lov å ha 4 linjer så du burdte endre på det før en moderator gjør det og du får warn ... Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 sikker? Det står jo maks 1000 tegn når eg skriver "sjekk lengde", og den går jo glatt under 1000 tegn... Hvor står det maks 4 linjer? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Pass på signaturen din Dess kortere enn signatur er, dess bedre er den. En signatur skal derfor aldri gå over mer enn 4 linjer. Signaturer på vårt forum kan inneholde kontaktinformasjon, et sitat, en vits eller liknende, men aldri et bilde. Vær forsiktig, det du synes er morsomt, kan være helt smakløst for andre. Se retningslinjene pkt 12. for mer informasjon om signaturen. Også bilder av typen .png som kan være dynamiske bilder oppdatert med din CPU-temperatur eller leserens IP-adresser er ikke tillatt. Dette gjelder også selv om det ikke er noen bakgrunnsfarge på bildet eller lignende. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Beklager, håper signaturen er grei nå =) Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 til en maskin under 10k vil jeg ikke anbefale det, ytelses økningen noen påstår de merker er minimal. Kjøp heller en god sata 7200 disk med høy cache og kjapp søketid som noen her sier, og heller bruk det du sparer på et bedre hk og ram, noe som vil påvirke maskinen din mye mer. Lenke til kommentar
roac Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg skulle gjerne sett noen som har en Raptor Disk gjøre følgende sammenligning: Opprette én partisjon av tilsvarende størrelse som raptordisken på en ny 7200 rpm harddisk med tilsvarende pris (F eks, dersom du har en 36GB Raptor disk, opprette en 36GB partisjon på en 320GB WD harddisk) og så kjøre ytelsesmålinger mot disse to partisjonene. Jeg er stygt redd for at man vil kunen få meget god ytelse av 7200 rpm harddisken i et slikt scenario, blant annet fordi man eliminerer full stroke, og søketiden er vel en av de største fordelene til Raptor disken. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg har nylig kjøpt meg ny pc, og "dro på litt" for at den skulle holde en god stund uten oppgraderinger, og kjøpte en raptordisk. Veldig fornøyd med hvor lett den er å jobbe med, og loadingen i bf2 har gått betraktelig ned. 10k for the win ;D Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Jeg vil påstå at om man føler man kan ta seg råd til prishoppet en 74gb raptor innebærer, vil man ikke bli skuffet. Er budsjettet noe strammere vil en få mye bedre verdi for pengene med en hvilken som helst prisgunstig S-ata disk. Det blir litt individuelt om man kan forsvare utlegget, men personlig kan jeg bare si meg 100% fornøyd med kjøpet. Endret 11. august 2006 av Oldboy Jenny Lenke til kommentar
Largie Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg syntes en raptordisk som standalone er waste-of-money. Når jeg bygde om pcen hadde jeg kun 1 raptor disk dedikert til OS, og merket ikke noe kjempe hastighetsøkning på en ny reinstallert Windows. MEN (og det er alltid et men ) når jeg kjøpte en til og STRIPET diskene fikk man den ytelsen man skulle forvente. Til en pc rundt 10k ville jeg ikke ha kasta bort penger på det nå, du må jo få noe til jul i år også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå