Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Vil ikke boote fra CD

Anbefalte innlegg

Ikke det eneste slike innlegget, men jeg har faktisk ikke funnet noen svar på det jeg lurer på.

Prøver å boote fra en WinXp 64bit cd på en maskin med ABIT KN8-Ultra, og et Socket-939 AMD Athlon 64 3500+ med en Samsung 250GB SATA2 8MB. Har satt CD som 1. boot dev i BIOS og Hd som 2.

Starter opp. Det står trykk en tast. Jeg trykker i vei, men likevel kjører tidligere OS.

Har hørt det er en del problemer med å boote maskiner med KN8-Ultra kortene men ingen av de feilmeldingene folk har fått kan jeg se. Den vil enkelt ikke boote fra CD. Ingen feilmeldinger, og ja cd funker pa andre maskiner. :hmm: litt lost.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg hadde dette problemet fant jeg ut at jeg rett og slett hadde benyttet meg av feil cd rom-spiller (har to)..

Sikkert ikke dette du gjør, men jeg var lenge skråsikker på at den jeg først prøvde var satt som 1. boot. Følte meg litt dust ja :p .

Lenke til kommentar
Da jeg hadde dette problemet fant jeg ut at jeg rett og slett hadde benyttet meg av feil cd rom-spiller (har to)..

Sikkert ikke dette du gjør, men jeg var lenge skråsikker på at den jeg først prøvde var satt som 1. boot. Følte meg litt dust ja  :p  .

6650566[/snapback]

Har kun en sa det er ikke det, men jeg måtte sjekke at BIOS hadde riktig for jeg hadde to før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...