vegkaar Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hehe:p har dere sett det? Neste år kommer Mrs. Doubtfire 2 med Robin Williams i hovedrollen:D Den gleder jeg meg virkelig til å se. Forrige film kom ut i 1993 http://www.imdb.com/title/tt0454901/ Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Nei så dæven Er så bra når han/hun rocker på gulvet med kosten... Men ser virkelig frem til oppfølgeren. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Dette er jeg skeptisk til. Vi trenger ikke en toer av denne, en'ern er ikke fantastisk god den heller, derfor tviler jeg på at to'ern blir noe klasse! Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 tviler på at dette kan bli noe bra. Den første filmen var grei den, men skjønner ikke helt hvordan de skal få til at han skal kle seg ut på nytt i en helt ny film.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 For meg så virker det som filmens framtid er litt usikker. "Comments: Stalled--Robin Williams waiting for a rewrite." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå