_tHokA_ Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Om man bytter ut orginal kjølern på et X1800XT grafikkort med f.eks en Zalman kjøler. Alt går bra, og ingen skader. Vil man miste garantien på selve skjermkortet da? (Dette er bare et eksempel) PS: Prøvde å søke etter dette, man fant ingenting Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Sånn som jeg har forstått det, så vil man miste garantien, siden produktet ikke er slik som det var når du fikk det. Men blir det jo ødelagt, så er det jo bare å sette på den gamle kjøleren igjen. Tror ikke de sjekker det akkurat. Gjort det selv Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg spurte komplett.no om akkurat dette og så lenge orginalkjøleren var på når jeg sendte inn produktet var garantien til stede. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Så om jeg tar vare på orginal kjøler og den er like hel så kan jeg bare bytte over om det skal bli noe galt med skjermkortet da? Takker for hjelpen Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hørtes jo svært så konfortabelt ut. Slipper å vente flere måner med å bytte kjøler i den tro at man skal være sikker på at kortet fungerer som det skal før man begynner å tukle med det. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Hei! Så lenge du er forsiktig med montering av ny kjøler og tar vare på den gamle originale kjøleren skal ikke dette være noe problem. Hvis evt du må sende inn kortet igjen må du montere den orginale kjøleren på før du evt sender den inn igjen Mvh - PCutstyr.no E-mail: [email protected] - http://www.pcutstyr.no Tlf. +4769307799 - Fax. +4769307790 Rolvsøyvn 201, 1617 FREDRIKSTAD, NORWAY Sendte mail til butikken jeg kjøpte skjermkortet av og fikk denne tilbake Endret 11. august 2006 av _tHokA_ Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei! Så lenge du er forsiktig med montering av ny kjøler og tar vare på den gamle originale kjøleren skal ikke dette være noe problem. Hvis evt du må sende inn kortet igjen må du montere den orginale kjøleren på før du evt sender den inn igjen Mvh - PCutstyr.no E-mail: [email protected] - http://www.pcutstyr.no Tlf. +4769307799 - Fax. +4769307790 Rolvsøyvn 201, 1617 FREDRIKSTAD, NORWAY Sendte mail til butikken jeg kjøpte skjermkortet av og fikk denne tilbake 6653730[/snapback] Synd de fleste "billigkort" har kjøleren festet med små plast klips. har skiftet kjøler på min FX5700 (som hadde en liten søppelvifte som ikke gikk rundt) det samme på en kamerats X700. klipsene er nesten umulig å fjerne uten å klippe dem i stykker. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 ja, det er sant. Mange kort som har det. Mitt X1800XT har ikke det. Der har de brukt skruer Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Bare kjøp en billig NB kjøler eller noe fra zalman så får du nye svarte plastikkgreier Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Litt OT men kjøpte en sånn en til min brors nye pc. satte maskinen sammen og skulle installere programmene. da ble hele maskinen plutselig ustabil og slo seg av. åpnet kabinettdøren og da hadde den ene klipsen hoppet av og kjøleren hang på halv tolv. fant igjen klipsen og fjæra og håper den takler en kjøretur til bodø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå