Maagnus Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Heisann. Har et litt dumt spørsmål men what ever. Hvordan finner jeg ut om jeg har usb 2.0 ? Mitt trådløse nett er veeldig ustabilt, er nede 1 mbps akkurat nå. Så tror grunnen kan være at jeg ikke har usb 2 Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Hvis du forteller oss hvilken Windows du har så hadde det vært flott. Uannsett. Hvis du har Windows XP+Sp2 inne, så skal du ha USB2.0 støtte. Det samme gjelder om du har Windows 2000+Sp4 inne. Da skal du også ha støtte for USB2.0, sånn er det iallefall hos meg. Jeg kjører begge. Selvfølgelig Det trådløse nettverkskortet må ha USB2.0 det å da. Det at USB nettverkskortet ditt er ustabilt trenger ikke å ha noe med USB`en å gjøre. Det kan også ha noe med Driverne å gjøre. Endret 10. august 2006 av wil Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det ser du i manualen til hovedkortet ditt eller på produsentens sider. Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Joda. det står i manualen for hovedkortet også. Jeg regna nesten med at han visste om han hadde det på Hovedkortet, men jeg trodde han spurte pga at han ikke visste om han hadde det i Windows. Lenke til kommentar
Maagnus Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Joda. det står i manualen for hovedkortet også. Jeg regna nesten med at han visste om han hadde det på Hovedkortet, men jeg trodde han spurte pga at han ikke visste om han hadde det i Windows. 6650499[/snapback] Jaja, vet jeg har usb 2 på hovedkortet. Men som du sier så var jeg ikke sikker på om jeg hadde det i windows. Jeg kjører sp 2. For prøve noen andre drivere eller noe slikt. Men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå