Mariaaaaa Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hei, jeg heter Maria fra Oslo. Jeg har fått Xbox 360 til jul i fjor av typen,,,nå er det på tide at jeg begynner å bruke julegaven mer flittig.!Setter derfor pris på svar på mitt innlegg. Noen som aner når Dance dance revolution for Xbox 360 kommer for salg?? Evt om det er mulig å bestille det på utenlandske webshops? Samt det nye karaoke spillet for Xbox 360? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Gamer.no hadde hvertfall en liten sak om partyspill til 360 for ikke lenge siden. Den finner du her Angående dansespill så har du jo Dance Dance Revolution Universe som kommer til Xbox 360 nå mot slutten av året. Gamespot sier fjerde kvartal av 2006, men det gjelder vel først og fremst for utgivelsen i USA. Vet ikke om det er planlagt noen Europeisk utgivelse med det første. Utenlandske webshops har jeg selv ikke noe særlig erfaring med, så der kan jeg ikke hjelpe deg, men det vil helt sikkert bli mulig å importere spillet. Endret 10. august 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Fusion Frenzy 2 kommer jo, men det er ikke partyspill på samme linje som Karaoke Revolution, Singstar, Buzz og DDR. Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg synes det er veldig rart at det ikke kommer noen ordentlig bra partyspill til xbox360. Er jo veldig mange "vanlige folk" som kjøpte PS2 pga SingStar, Buzz o.l... Jeg vil ha Buzz til 360'en!! Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg synes det er veldig rart at det ikke kommer noen ordentlig bra partyspill til xbox360. Er jo veldig mange "vanlige folk" som kjøpte PS2 pga SingStar, Buzz o.l... Jeg vil ha Buzz til 360'en!! 6652034[/snapback] Egentlig er det jo bare Norge og noen få andre land i Europa som interesserer seg for slike spill, men mener likevel å ha lest et intervju med Peter Moore der han uttalte at det kommer lignende spill til Xbox360 om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå