Ronny M Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg lurer på om det er nødvendig å bruke gjengetape på gjengene til denne GPU blokka? Det er o-ringer der, men bør man uansett bruke gjengetape? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Du kan skru inn niplene og se om det blir tett, om ikke er du nødt til å bruke teip. Lenke til kommentar
Frostad Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Blås i gjengetape. Det du skal skal bekymre deg for er kvaliteten på festet til RAM-ribbene. Klisteret holder ikke oppe vekten til RAM-ribben, og de faller ofte av om du snur kortet på hodet. Ha klar noe kjølepasta du kan bruke som lim. Arctic silver funker utmerket. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 når du har o-ringer, så trenger du ikke gjengetape. Ikke ved midnre or-ingene ikke fungerer altså O-ringer gjør forøvrig som regel en mye bedre jobb enn gjengetape. -Stigma Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg har aldri brukt gjengetape på min blokk, bare husk å stramme til godt nok. Jeg glemte helt å stramme til en gang, så da spruta det utover grafikkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå