BalleKnalle Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har Windows XP pro installert på C disken, og plutselig en dag dukket det opp 12 SQM filer som var skjulte? Navnene på de er: sqmdata00.sqm sqmdata01.sqm sqmdata02.sqm sqmdata03.sqm sqmdata04.sqm sqmdata05.sqm sqmnoopt00.sqm sqmnoopt01.sqm sqmnoopt02.sqm sqmnoopt03.sqm sqmnoopt04.sqm sqmnoopt05.sqm Disse filene ligger da skjult, sammen med windows mappa, document and settings, programfiler osv. Er dette noe "fali" eller er det normalt? Har googla litt men ble ikke klok på resultatene... Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Dette skal vistnok være filer som kom med live messenger. Trur dei brukes av microsoft i Quality improvement programmet deira, men tør ikkje seie det sikkert, men du kan trygt slette dei. Eg har sletta alle som eg fikk og slått av Quality improvement i messenger. Har ikkje fått dei tilbake! Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Ok.. Skal prøve å slette de.... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hvordan slår jeg av Quality Improvement? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå