Gå til innhold

gammel tvnorge-serie om robotmann!

Anbefalte innlegg

noen som husker en serie som gikk på begynnelsen av 90-tallet? sånn typisk "vanlig mann bekjemper kriminalitet på sin egen måte"-serie. han hadde en slags tanks-/robocop-/robotdrakt han iførte seg for å dra ut å bekjempe badguys. mener å huske han gjerne sprang gjennom vegger og alt mulig rart, og hadde vel noen kanon-greier og no raketter og sånt.

mener det gikk omtrent samtidig som The Flash, om den rødkledde csi-mannen som får superspeed etter et lab-uhell. mener det var en av tvnorges action-serier da tv3 hadde airwolf, a-team og de greierne.

kom plutselig på den her en dag, og irriterer meg over å ikke huske den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det Robocop du mener?

Det var nesten kun en robot, kun ansiktet (muligens) hjernen som var "menneskelig".

6650575[/snapback]

neinei, ikke Robocop. ville nok husket det med tanke på at jeg brukte han som eksempel i nesten hvordan "drakt" han brukte. dette var, såvidt jeg husker, en slags diger (robocop-aktig) rustning han iførte seg...

Lenke til kommentar
Kan det være "Captain Power and the Soldiers of the Future"?

6650675[/snapback]

den serien var det noe veldig kjent med, selv om jeg ikke kan huska å ha sett det! den figuren jeg husker ligner veldig på Tank i Captain Power. men det kan jo tenkes at jeg har sett han og at hukommelsen har spilt meg et godt gammelt puss... :hmm:

Kan denne være feilpostet, siden vi har en egen ID?/Hva het/Hvilken?-sticky øverst på siden?

6650811[/snapback]

det kan den nok helt sikkert være. la ikke merke til den der oppe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...