Archeron Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 noen som husker en serie som gikk på begynnelsen av 90-tallet? sånn typisk "vanlig mann bekjemper kriminalitet på sin egen måte"-serie. han hadde en slags tanks-/robocop-/robotdrakt han iførte seg for å dra ut å bekjempe badguys. mener å huske han gjerne sprang gjennom vegger og alt mulig rart, og hadde vel noen kanon-greier og no raketter og sånt. mener det gikk omtrent samtidig som The Flash, om den rødkledde csi-mannen som får superspeed etter et lab-uhell. mener det var en av tvnorges action-serier da tv3 hadde airwolf, a-team og de greierne. kom plutselig på den her en dag, og irriterer meg over å ikke huske den! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Er det Robocop du mener? Det var nesten kun en robot, kun ansiktet (muligens) hjernen som var "menneskelig". Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Er det Robocop du mener?Det var nesten kun en robot, kun ansiktet (muligens) hjernen som var "menneskelig". 6650575[/snapback] neinei, ikke Robocop. ville nok husket det med tanke på at jeg brukte han som eksempel i nesten hvordan "drakt" han brukte. dette var, såvidt jeg husker, en slags diger (robocop-aktig) rustning han iførte seg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kan det være "Captain Power and the Soldiers of the Future"? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kan denne være feilpostet, siden vi har en egen ID?/Hva het/Hvilken?-sticky øverst på siden? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Iron-Man?.... så vidt jeg vet er det aldri vert noen Iron-man TVserie.. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Kan det være "Captain Power and the Soldiers of the Future"? 6650675[/snapback] den serien var det noe veldig kjent med, selv om jeg ikke kan huska å ha sett det! den figuren jeg husker ligner veldig på Tank i Captain Power. men det kan jo tenkes at jeg har sett han og at hukommelsen har spilt meg et godt gammelt puss... Kan denne være feilpostet, siden vi har en egen ID?/Hva het/Hvilken?-sticky øverst på siden? 6650811[/snapback] det kan den nok helt sikkert være. la ikke merke til den der oppe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå