smasher52 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 hei klokker min opteron 165 prosesor i windows ved hjelp av clockgen, problemet er at vær gang jeg starter maskinen på nytt kloker den agp porten til 88 noe som gjør at systemet får blue skren etter kort stund, jeg kloker den ned, starter på nytt og den spretter opp igjen, trenger hjelp fort!!!!!!! Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hei! Bruka litt clockgen eg også. Eg har PCI port, men ka gjer det? Samma det vel? Eg måtte låse PCI porten i biosn til 33,33 mhz.(trur at agp porten må låses på 66.66 mhz). Etter løst problemet seg. Håpar det var til hjelp, og ønska tilbake melding MVH Tharshan Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 prøvd å bare resette hele biosen? kanskje den ikke vil sprette opp igjen da Lenke til kommentar
smasher52 Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 ja, det har jeg prøv og finner ingen måte og låse den heller, står på 66 i biosen. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hva med å ikke overklokke i Windows, bruk BIOS som alle andre overklokkere. Lenke til kommentar
smasher52 Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Javel, har blitt anbefalt og bruke windows jeg, fått høre at det var lettere og bedre, brukte bios på min forige maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå