pumba50 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Hei. Jeg har endelig funnet en gammel slager som jeg husker jeg hadde på min eldgamle win95 -maskin for mange år siden. "Strategispill verden rundt" med animerte brettspill (Mølle, Go-Moku, Mancala osv) som jeg har sinnsykt lyst å begynne å spille igjen. Koselige spill, for dem har animasjoner, lyder, animerte hjelpe-strateger som står ved din side når man spiller. Ja, jeg synes det er så sinnsykt koselig disse spillene at jeg har lyst å få dem inn på xp igjen uten å måtte legge inn Windows 95 igjen. Noen som kan hjelpe meg. Vedlagt er et bilde som beskriver de tre forskjellige feilmeldingene jeg får under gitte omstendigheter. Jeg kjører Windows XP Professional Norsk SP2 hvis det sier noe. Setter pris på litt hjelp. Skulle gjerne ha fått installert denne saken her. Problemet mitt er å installere det, da installeren feiler under XP. Har ennå ikke fått installert det. Endret 10. august 2006 av Databamse Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hva er disse "forskjellige omstendigheter" ? Du har vel satt riktige innstillinger under Compability-fanen? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Omstendighetene er de tre forskjellige tingene på bildet. Når jeg har den .dll fila i system mappa, og når den ikke er der, og når jeg ikke har haka av for kompatibilitetsmodus og den siste feilmeldingen får jeg uansett. Jeg har prøvd compatability modus. Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg prøvde også Kompitabel greiene i XP en gang i tia, prøvde et gammelt spill på den tia i XP, jeg mener jeg prøvde å kjøre det i Windows 98 Modus, men jeg fikk det liksom ikke helt til å fungere. Måtte bare gi opp. Gadd ikke å stresse noe særlig med det egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå