Thewiz Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Leter etter noen gode krigsfilmer og fengselsfilmer. Jeg likte veldig godt Forest Gump, så noe i den duren. Leter også etter filmer som handler om barn/ungdom som finner på noe helt sprøtt eller noe morsomt. Komediefilmer også. Noen forslag? mvh. Endret 10. august 2006 av thewiz Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 En god fengselsfilm er The Shawshank Redeption. Må sees. En god krigsfilm er Full Metal Jacket. Må sees. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Escape from Alcatraz er en god fengsels film. Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Krigsfilm: Tae Guk Gi: The Brotherhood of War Barnefilm: The Goonies! Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Leter også etter filmer som handler om barn/ungdom som finner på noe helt sprøtt eller noe morsomt.6650004[/snapback] Stand by me synes jeg jo var helt grei. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 en bra krigsfilm: Apocalypse Now! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Platoon er den beste krigsfilmen. Serien Band of Brothers er også helt fantastisk. Jarhead er en annerledes og severdig krigsfilm. Har du fått med deg Band of Brothers? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Fengselfilm: Pappilon [1973] <-- Hærlig film FengselSerie: Prison Break Krigsfilm: Saving Private Ryan Krigsserie: Band of Brothers <-- Et must Komedie: - Wedding Crashers <-- Voksen/Ungdom - Click <-- Barn/Voksen/Ungdom Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 - Saving Private Ryan - Full Metal Jacket - Schindler's List - The Pianist - Apocalypse Now! (gjerne redux) - Jarhead - Black Hawk Down - Das Boot Noen vil sikkert anbefale The Deer Hunter også. Den falt da ikke i smak hos meg. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 The Great Escape The Big Red One The Bridge on the River Kwai Patton All Quiet on the Western Front Stalingrad + mange av de som allerede er sagt er å anbefalle Lenke til kommentar
qdos Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Skaff deg Prison Break-serien hvis du ikke har sett den. Har gradvis gått over til serier i stedet for filmer, ettersom det er begrenset hvor mye i dybden filmer får tid til å gå i. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Krigsfilm: Taeguki; den beste krigsfilmen jeg har sett i alle fall. Band of Brothers anbefales også, som flere har gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå