Gjest Yoshi Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Javel javel. Valgets kvaler. Det verste valget jeg har vært borti på lenge. Kjenner jeg har lyst på siemens i dag.. Jeg har da tross alt ikke så ofte bruk for radio, i og med at den er avhengig av handsfree (om jeg har oppfattet det korrekt). Og kameraet trenger heller ikke være dritbra. Og jeg går alltid rundt med en mp3-spiller. Egentlig kunne jeg klart meg med en s68, men dog. Muligheten til å ta noen simple bilder er likevel greitt. Og mp3-lyd er mye bedre enn midi og amr. Jeg kjenner higen etter el71 vokser og vokser. Er litt skeptisk til den tregheten i SMS-skriving forsåvidt, men det virker ikke som det er noe stort problem. Tror egentlig jeg vil gå for den her. Men må avlegge noen kjente med en 6233 et besøk før jeg tør ta det endelige valget. Ambisjonen er å beholde telefonen minst to år fremover. Tenk å velge "feil" telefon da. Huff og huff.. 6682992[/snapback] 6233 er tross alt anbefalt av amobil.no. Blir vel ikke lange ventetiden til en test av EL71... Lenke til kommentar
espantoso Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Kjæresten min har en EL71 og sms skriving går veldig raskt. Man må kanskje gå gjennom "mange" valg av og til, men man blir fort vant til det. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå