hiper Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 hei! jeg kjøpte i april-mai et fullt vannkjølingsett med radioator eheim pumpe socket 775cpu blokk og ei skjermkort blokk til mitt 7800gt! så var jeg på et vennelan nå i helga og dataen sto gikk som aldri før..så kom vi på at vi skulle sove etter 2døgn med spilling når jeg voknet og komm ned så såg jeg fullt av artifacts over hele skjermen kunne nesten ikke se noe som helst så jeg konkluderte med at skjermkortet var ødelagt så nå har jeg kjøpt nytt skjermkort pov7900gt ,men så skulle jeg ta av vannblokka på 7800gt kortet da såg jeg at kortet var blitt blåfarget av uv farge da var det vannblokka som hadde svettet ekstremt mye så hele skjermkortet var fylt med vann og blåfarge hvilke rettigheter har jeg overfor butikken som solgte meg denne vannblokken ?har jeg krav på ny? isåfall håper jeg microplex er såpass seriøse at de erstatter de 2200jeg la ut for nytt skjermkorT? såklart bare vis jeg har rett på ny da skikkelig kjip situasjon...skal selge hele vannkjølinga! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hvis det var en feil på blokka så har du krav på erstatning ja, men ikke forvent at de betaler det nye skjermkortet ditt da. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 ja det var en feil på blokka den har lekki it av skruhullene ,men den lekker svært lite,men altså nokk til at skjermkortet ble ødelagt skal ringe til de i morgen! hvor mye erstatning har jeg krav på ca.? 7900gt er jo et tilsvarende kort! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Et nytt 7800GT, evt. det det koster tror jeg. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har sett ett par lignende saker her på forumet og mener og huske att Microplex var lite villig til og erstate noe mer enn varen som var solgt av dem. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Har sett ett par lignende saker her på forumet og mener og huske att Microplex var lite villig til og erstate noe mer enn varen som var solgt av dem. 6650425[/snapback] uansett får jeg snakket med de i morgen skal gi tilbake melding hvordan det gikk! er veldig mye penger da jeg bare er 15år brukte alle bursdags pengenne på 7800gt kortet... Lenke til kommentar
Frostad Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Erfaringsmessig er det lurt å være kvass om du skal ha erstatning for noe mer enn selve varen. Om du virker veldig seriøs i kravet om nytt skjermkort i tillegg til bare blokken, vil de i større grad forsøke å tilfredsstille deg. Ikke spør om de kan erstatte noe; krev at de skal erstatte det. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Står faktisk i loven noe som: "All skade som er skjedd pga. feil på vare skal erstattes av leverandør". Stå på kravene dine lille mann! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Følge-feil fra defekte produkter skal dekkes av leverandør i følge norsk lov, men i realiteten tror jeg neppe de blir villig med på noe sånt med det første. -Stigma Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 har du snakka med microplex.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå