EinarEriksen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 La sjefen møte et opptattsignal, la skjulte numre møte en sint telefonsvarer og la venner og bekjente komme igjennom. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hadde ACM på min SE P900 og var veldig fornøyd. Men i likhet med dere savnet jeg en hjelp meny som fortalte litt om det forskjellige. Men finnes noe alla dette til Qtek 9100? P900 har blitt forbruksmobil nummer to og numer én skulle gjerne hatt programmet også. Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Derfor liker jeg Symbian så godt! Slike programmer gjør mobilen til et vidunderlig verktøy. Tenkte å kjøpe meg ny telefon, men klarer ikke å gi slipp på Symbian med det første. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Kan noen forklare meg hvordan jeg kan ligge inn forskjellige telefon svarer meldinger til flere personer samtidig? jeg forstår rett og slett ikke hvordan dette programmet virker. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Selv bruker jeg Blacklist på min Nokia 7710.. her kan jeg blokkere ukjente nummere (og vanlige), det kommer opp på skjermen et sekund, så kommer de rett til telefon svareren.. utrolig digg å ha når det ringer selgere med skjult nummer. kan også ha en liste over hvem som kan ringe meg og hvem som ikke kan. Endret 12. august 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
albester Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Flere telefonsvarere... hvor er dette valget da? nå brukte jeg akkurat penger på å kjøpe dette produktet, men finner kun sms svaring, ikke noe via telefonsvarer, så hva produkt som er testet her aner ikke jeg, står heller ikke noe på sidene til webgate om at det er noe telefonsvarer funksjon i programvaren.. Noen som vet noe om dette ? Lenke til kommentar
HPS Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 noen som har fått dette proget til å funke? virker jo genialt.. prøvde å legge inn et annet nr eg hadde på svarteliste og lage til sånn at det skulle gå en sms tilbake når eg ringte.. men det funka dårlig.. den klarte å utestengte skjulte anrop, men sliter med sms greiene og telefonsvareren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg