Leaf Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Hei ! Jeg trenger litt hjelp til valg av ny skjerm. Jeg står mellom disse to: Samsung 740BF LG Flatron L1932P-SN Som dere ser, er den ene 17" og den andre 19". Men har dette veldig mye å si? Hørte noen snakke om at en 17" LCD er som en 19" CRT. Om det er tilfellet, trenger jeg ikke mer enn 17". Jeg spiller ganske lite, men er kjekt å ha en bra skjerm til LAN ol. som jeg ganske ofte er på ! Spiller bf2, litt cs, Trackmania og noen strategispill som Age of Mythology og Age of Empires. Driver en del med Photoshop i tillegg EDIT: Leif Håper på hjelp.. ;D Endret 10. august 2006 av Leaf Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ville jo valgt 19" selfølgelig.... jo større jo bedre men det vanskeligere å dra med seg på lan da.... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Har du noen erfaring med noen skjermer? Noen å anbefale? Har hørt veldig lite om LG skjermen.. Men den ser veldig interessant ut Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 venn av meg har samsungen... han er veldig fornøyd jeg har en viewsonic 19"8ms og er veldig fornøyd jeg å Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Okei, takk for hjelpa! Tror det blir LG skjermen gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå