Theo343 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det slår vell Herr REK en dag midt i fleisen at brukere på diskusjon.no faktisk representerer tverrsnittet av Norsk befolkning. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Spørsmålet er vel heller hva Herr REK består tverrsnittet av.. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal det ikke være en ny runde nå snart? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Venter vel bare på dommen? Denne saken er vel ferdig i rettsapparatet? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvis ingen av partene velger å anke dommen så er den ferdig i rettsapparatet ja. Lenke til kommentar
gregas Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Dommen kommer vel i løpet av denne uken. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dommen kommer vel i løpet av denne uken. Er du spent eller ganske sikker på utfallet? Vil tro dere som var der har en følelse som det er litt mere substans i enn oss bisittere. Leste utdrag fra retten før jul, men det gav vel ikke noe helhetlig inntrykk. De gav imidlertid ikke REK mye kredit.. Lenke til kommentar
T. Dahn Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dommen kommer vel i løpet av denne uken. Er du spent eller ganske sikker på utfallet? Vil tro dere som var der har en følelse som det er litt mere substans i enn oss bisittere. Leste utdrag fra retten før jul, men det gav vel ikke noe helhetlig inntrykk. De gav imidlertid ikke REK mye kredit.. Kanskje du får svar på spørsmålet ditt om du får se et eksempel på fakturautskrift i FAKT2000. I PDF-format Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dommen kommer vel i løpet av denne uken. Er du spent eller ganske sikker på utfallet? Vil tro dere som var der har en følelse som det er litt mere substans i enn oss bisittere. Leste utdrag fra retten før jul, men det gav vel ikke noe helhetlig inntrykk. De gav imidlertid ikke REK mye kredit.. Kanskje du får svar på spørsmålet ditt om du får se et eksempel på fakturautskrift i FAKT2000. I PDF-format Ehehehe. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kanskje du får svar på spørsmålet ditt om du får se et eksempel på fakturautskrift i FAKT2000. I PDF-format Hva skal man si? Eneste som mangler er vel at utskriften ikke passer i feltene på en standard giro.. Det er forresten imponerende hvor godt dere har forberedt denne saken. REK ble tydeligvis presset helt fra start og rodde inn det han kunne på defensiven fremfor å klare å få inn ett godt angrep på dere. Utdragene på websiden din viser at han manglet all form for vettug argumentasjon. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Og mens han venter på dommen fortsetter han å spamme. På fredag fikk vi her på jobben nok et "tilbud" fra K-soft. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Og mens han venter på dommen fortsetter han å spamme. På fredag fikk vi her på jobben nok et "tilbud" fra K-soft. Noe som ikke er ulovlig. Dvs, det kan være, men er ingen automatikk i at det er det, når det er snakk om "jobben". Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er forsåvidt korrekt, men det er umulig å melde seg av denne listen hans. Prøver man å gi beskjed om at man ikke ønsker "reklamen" hans så skjer det ingenting. Det jeg reagerer på er at han fremdeles påstår han har tusenvis av småfirmaer + noen av de største bedriftene i Norge på sin kundeliste. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er forsåvidt korrekt, men det er umulig å melde seg av denne listen hans. Prøver man å gi beskjed om at man ikke ønsker "reklamen" hans så skjer det ingenting.Det jeg reagerer på er at han fremdeles påstår han har tusenvis av småfirmaer + noen av de største bedriftene i Norge på sin kundeliste. Du får sende en henvendelse og si dette så meget interessant ut og du vurderer å gå til innkjøp av en rekke lisenser til firmaets mange underavdelinger rundt i landet. Men først ønsker du en referanseliste.. Lenke til kommentar
T. Dahn Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er forsåvidt korrekt, men det er umulig å melde seg av denne listen hans. Prøver man å gi beskjed om at man ikke ønsker "reklamen" hans så skjer det ingenting.Det jeg reagerer på er at han fremdeles påstår han har tusenvis av småfirmaer + noen av de største bedriftene i Norge på sin kundeliste. Du får sende en henvendelse og si dette så meget interessant ut og du vurderer å gå til innkjøp av en rekke lisenser til firmaets mange underavdelinger rundt i landet. Men først ønsker du en referanseliste.. Det er prøvd før, med ganske humoristisk resultat:Se Innlegg av K.E.Birkeland Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hehe, snakk om å vri deg unna. Synd det ikke ble mere skriverier, det er vel sent å ta opp tråden nå etter fem år.. Jeg liker også meget godt uttalelsen: > Fakt 2000 brukes hovedsakelig i mindre omfang. Selv at svært mange av > norges store bedrifter bruker det så bruker de ikke det som et > hovedsystem men som et sidesystem. Vil det si fakturering som ikke skal bokføres? Typisk svarte jobber og lyssky virksomhet? Tror regnskapsavdelingen i et firma (statoil, nsb osv) ville klikka i vinkel hvis enkelte bilag ble holdt utenfor selskapets fakturasystem.. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hehe, kanskje det er det som K'en i K-soft står for? Kriminell??? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg melder meg ut av tråden, tror jeg har fått det jeg trenger av informasjon om dette firmaet. Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hehe, snakk om å vri deg unna. Synd det ikke ble mere skriverier, det er vel sent å ta opp tråden nå etter fem år.. Jeg liker også meget godt uttalelsen: > Fakt 2000 brukes hovedsakelig i mindre omfang. Selv at svært mange av > norges store bedrifter bruker det så bruker de ikke det som et > hovedsystem men som et sidesystem. Vil det si fakturering som ikke skal bokføres? Typisk svarte jobber og lyssky virksomhet? Tror regnskapsavdelingen i et firma (statoil, nsb osv) ville klikka i vinkel hvis enkelte bilag ble holdt utenfor selskapets fakturasystem.. På tide å tipse økokrim? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Etter å ha lest en del om dette, så får jeg inntrykk av et heller suspekt firma gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg