Gå til innhold

K-Soft saksøker en web-debatant

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9812398713
K-Soft på Wikipedia

Betyr dette at K-Soft skal saksøke Wikipedia fremover?

Er rettsdokumentene tilgjengelige i PDF format, eller må det avventes siste runde i tingretten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
K-Soft på Wikipedia

Betyr dette at K-Soft skal saksøke Wikipedia fremover?

Er rettsdokumentene tilgjengelige i PDF format, eller må det avventes siste runde i tingretten?

Rettsdokumentene er ikke tilgjengelig før endelig dom foreligger.Jeg vil bla. legge ut dommen her:

K-soft

Endret av T. Dahn
Lenke til kommentar

En liten oppdatering til lesere av denne tråden og de som eventuelt måtte være interessert i denne saken. Jeg har lagt ut et lite utdrag fra retten, mer om dette kan du lese i bloggposten min:

http://helges.net/node/104

God Jul og Godt nyttår!

MVH

Helge Nordgård

(En av de saksøkte)

"Sue me once, shame on you. Sue me twice — you can't get sued again."

Endret av sirwaffel
Lenke til kommentar
En liten oppdatering

Etter å ha lest gjennom dette må jeg si at jeg er sjokkert. Det ante meg at denne saken var syltynn, men makan til fossroing har jeg aldri sett.

God Jul og Godt nyttår!

Takk det samme, regner med at ingen av de saksøkte mister nattesøvnen sin i høytiden.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
En liten oppdatering til lesere av denne tråden og de som eventuelt måtte være interessert i denne saken. Jeg har lagt ut et lite utdrag fra retten, mer om dette kan du lese i bloggposten min:

God Jul og Godt nyttår!

MVH

Helge Nordgård

(En av de saksøkte)

Jeg må si at jeg er sjokkert over hva som har kommet fram i retten her altså. Dette er vel det nærmeste man kommer en komedie! :D Jeg angrer nå på at jeg ikke tok turen innom rettsalen mens dette sto på, bare for å ha fått meg en god latter i det minste..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

God Jul og Godt nyttår!

MVH

Helge Nordgård

(En av de saksøkte)

Hysterisk bra sitater :) Åpent nett og greier.....Snakk om "moron" :D

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar

Eg forstår ikke at REK våger å stille opp i denne rettsaken og uttale seg selv. Han ville vært tjent med å leie inn en skuespiller/stedfortreder. Det virker ikke for meg(basert på helges.net sitatene) som om han forstår selv hva han prøver å si, har så veldig mye å si, oppfører seg seriøst eller blir oppfattet som seriøs av dommer/advokater.

I bunn og grunn føler eg at han ødelegger hele rettsaken med sine egne uttalelser. :)

Lykke til alle saksøkte, dette går nok deres vei(om det har vært noen tvil).

Lenke til kommentar

God Jul og Godt nyttår!

MVH

Helge Nordgård

(En av de saksøkte)

jeg lo godt av dette:

-Rune Emanuel Karlsson om "vendettaen mot k-soft"

«... jäg vet inte de flesta men det blir en sosial .... det är en värden. Det är et samfunn på nettet».

Rune Emanuel Karlson om mennesker som skriver innlegg på diskusjonsfora

takk for årets julelatter

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Leste også referatene, og må si at han skyter seg selv i beinet med en kanon. Han viser at han har null kunnskap om det han snakker om. Selv med null kunnskap så kan det være greit å slå opp i ordboka i forkant slik at du kan de viktigste definisjonene på det du snakker om (ref. google groups, forum, blogg, internett). Videre virker det ikke som om han har noen rød tråd i det han prøver å si, snakker i sirkler, fullfører ikke argumentasjonen, faller på sin egen urimelighet osv.

Skremmende at slike mennesker sløser bort så mye resurser. Prøv for pokker å være forberedt når du fører en sak.

Edit: typo

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er ganske overasket over hva jeg leser av utdrag fra retten. Jeg klarer liksom ikke helt å forstå hvorfor REK ikke har lagt opp saken på en litt bedre måte, det er tross alt han som er saksøker..? Han bruker enhver anledning til å sutre om "svertekampanjer" osv som om han skulle vært tatt for epleslang og skal legge skylda på lillebroren sin. Jeg har ikke hatt så høye tanker om REK, men jeg trodde faktisk han var proffere enn han fremstår som her. Han bygger jo sin egen sak ned i stedet for opp i retten, utrolig nok.

Lenke til kommentar

Ble også svært negativt overrasket over REKs dårlige forsøk på å undergrave forumbrukernes integritet ved å trekke frem spørsmålet mitt om "hvorfor rettsaken gikk for lukket rett". Snakker om å gripe etter etthvert halmstrå.

Heldigvis ble dette eksempelet addressert av saksøktes advokat og grundig tilbakevist.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...