T. Dahn Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hovedforhandling er berammet til: Oslo Tingrett mandag 29 oktober kl 0900 Sal henv. resp. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Oooo.. Bør få meg fri den dagen! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 I'm there! La oss stille med "STOP SPAM!"-tskjorter.. Lenke til kommentar
gregas Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Da er det avklart. Hvis noen av Dere her på forumet vil stille som vitner, må dere kontakte Advokat Dag Herrem. Vi setter pris på enhver hjelp i denne saken som etter min mening burde ikke engang belaste rettsystemet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ahh skulle kommet og sett den her, men bor ikke i Oslo. *mine innlegg* Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Da er det avklart. Hvis noen av Dere her på forumet vil stille som vitner, må dere kontakte Advokat Dag Herrem. Vi setter pris på enhver hjelp i denne saken som etter min mening burde ikke engang belaste rettsystemet. 9450952[/snapback] Hva trenger dere vitnemål til? Er det for å bevise at han er en spammer? Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hadde vært interessant om FBI og/eller TV2 Hjelper Deg hadde fulgt saken i rettssalen. Lenke til kommentar
T. Dahn Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) For enkelhets skyld har jeg lagt ut en site hvor man finner det meste som er skrevet av og om K-Soft på nettet: her Endret 13. september 2007 av T. Dahn Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Da er det avklart. Hvis noen av Dere her på forumet vil stille som vitner, må dere kontakte Advokat Dag Herrem. Vi setter pris på enhver hjelp i denne saken som etter min mening burde ikke engang belaste rettsystemet. 9450952[/snapback] Hva trenger dere egntlig? Jeg har en spam fra K-Soft på pcen min til hundeklubben der jeg er styremedlem i. Den adressen er bare brukt opp mot NKK og Brønnøysundregistret og ingen andre. Jeg kan godt sende deg den mailen med headere hvis du trenger bevis. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Blir spennende å se resultatet i rettsaken. Firmaet jeg jobber i mottar en del mail fra K-soft, men havner heldigvis i spamfilteret Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Kanskje jeg skal ta meg en tur, bare for å ha noe å le av. Patetiske k-soft. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Nesten litt synd jeg ikke har blitt utsatt for spam disse lovbryterne slik at jeg kunne stilt opp som vitne. Men håper virkelig de får gjennomgå. Helt horribelt å lese om hvordan dette firmaet og dets eier oppfører seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 k-soft påstår at om du har fått epost/fax fra dem så har du registrert deg hos dem eller noen har meldt deg på listen deres. Burde det ikke være null problem for dem å bevise dette om så var sant? De burde jo ta vare på denne informasjonen med ip liksom. Hvis ikke de kan fremlegge dette så er det jo jevngodt med at saksøkte forteller om reelle ting og da er det ikke snakk om "sverting", men å fortelle fakta... Lenke til kommentar
T. Dahn Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Omberamming av rettsak. Hovedforhandling er omberammet til: Oslo Tingrett mandag 10 desember kl 0900 Sal henv. resp. Lenke til kommentar
T. Dahn Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hvorfor det? 9578541[/snapback] Den forrige datoen passet ikke for en av de involverte! Lenke til kommentar
inferror Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Normalt oppslag i vg : blabla dømt for etellerannet... Håper det blir slik med denne saken også, uansett utfall, slik at hele norge vet om denne spammeren. Men da kommer det vel bare nye faxer (som jeg får titt og ofte). L-Soft presenterer : Fart 3000 det revolusjonerende enkle programmet. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Fikk også epost fra de nå, til firmamailen min... Har som alle andre her ikke meldt meg på noe som helst hos den mannen! Endret 17. oktober 2007 av abrj Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Da er det avklart. Hvis noen av Dere her på forumet vil stille som vitner, må dere kontakte Advokat Dag Herrem. Vi setter pris på enhver hjelp i denne saken som etter min mening burde ikke engang belaste rettsystemet. Jeg vet ikke hvor denne rettsaken vil foregå, jeg er under 18 år, og har aldri mottat spam fra dem. Jeg kvalifiserer meg nok ikke til vitne nei, men jeg hadde lett stilt opp hvis jeg hadde hatt noe å bidra med. Men jeg håper det er andre som har mottat spam og/eller har hatt uheldige opplevelser med K-soft å hjelpe deg Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ser fram til å få resultatet fra denne rettsaken. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg