edge Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hei! I senere tid har jeg hadd problemer som har ledet fram til at jeg skal si opp bluecom. Derfor er jeg nå på utkikk etter en ny nettleverandør, og freewave så ut som en med svært gunstige priser. Ser da spesielt på 4400/640 til 378 kr/mnd. Freewave Noen som vet om dette er en god leverandør? På forhånd takk! PS: Håper dette er rett kategori Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 jeg har nettopp bestilt 2mb linje hos freewave og lurer på det samme.Noen som kan hjelpe oss? Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 jeg har nettopp bestilt 2mb linje hos freewave og lurer på det samme.Noen som kan hjelpe oss? 6650374[/snapback] Tydligvis ingen Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Istedenfor å lage en ny tråd, bumper jeg denne. Har også sett meg ut freewave, siden de har svært gunstige priser. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 De har bra kundeservice hittil.Men jeg er jo ny kunde,så får vi se etterhvert.De reklamerer med god service,så det burde være en selvfølge. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det er jo positivt da! Jeg kom igjennom til kundeservice nesten med en gang, venta kanskje i 1-2 min. Kundebehandleren har jeg heller ingenting å utsette på. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Har funnet ut at min tante har Freewave nå. Eneste hun hadde å utsette var at det kosta helt üblu mye penger å ringe support. 20 kr i minuttet eller lignende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå