niKus Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Hva synes du er best av scooter og moped? Edit: "Hva liker du best" er vel mere rett! Hehe.. Endret 10. august 2006 av niKus Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 scooter.. jeg er for lat til å gire Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Er vel det DU synes som er viktigst. Kjøp det du liker best å kjøre. For min del syns jeg det ville blitt for kjedelig med Scooter da du ikke trenger å gire og man går gjerne lei av lyden. Liggemopeder blir litt for wannabe-lett synes jeg. Bedre med en litt mer dirtbike lignende moped, som Derbi Senda. Giring er morsomt . Den har 6 gir og trekker bra i alle bakker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 scooter. bedre plass osv. i mine øyne tar det seg bedre ut, og jeg er ikke noe særlig fan av gir. Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 MOPED :!: mye gøyere å kjøre gir moped en scooter (syntes jeg) scooter har jo nesten samme turtall hele tida er bare å gasse å bremse. men hvis man ikke er så opptatt av det så er jo scooter fint plass til hjelm og ting å tang under sete Lenke til kommentar
niKus Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Takker for greie svar og min mening er scooter Peugeot Speedfighter 2 <3 Lenke til kommentar
2my Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Synes scooter er tøffest Liten og grei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå