MiSP Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Vel, da tar jeg Tagan Easycon da. Men 580W eller 530W? Hva trenger jeg egentlig? Det er jo kjekt om den varer en stund og gir rom for et par oppgraderinger... Holder 530W da, eller bør jeg slå til på 580W? Edit: Hva er modulære kabler? Edit2: Tåler nevnte PSU spenningsdropp? Jeg opplevde forrige uke at det tordnet som bare det langt unna (jeg merket det ikke direkte), og det kom noen sinnssyke spenningsdropp i huset. Det eneste som holdt seg på hele tiden, var PCen min (takket være min nåværende PSU). Jeg vil ikke risikere at det plutselig kommer et spenningsdropp som tar knekken på hovedkortet mitt på grunn av at PSUen ikke taklet det. Edit3: Hvor mange ampere gir nevnte PSU på 12V? Endret 10. august 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Gå på produsent webben . Der finner du info om PSUen om features og tek.data http://www.tagan.de/ Forskjellen på 580/530 er +12v single rail modus 33A vs 35A. Endret 11. august 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Tror jeg går får 580-watter'n. Men ett problem gjenstår fremdeles - hvilket kabinett skal jeg velge? Er det noen gode her? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) kanskje Cooler Master Cavalier 3 eller Thermaltake Matrix VX.Men jeg ville absolutt gått for det Lian Li kabinettet jeg linket til.Tilbud på det er det også denne uken.Og en helt annen kvalitet enn de jeg nevnte over synes jeg. Spørs jo hvor mye du skal handle for det. Endret 11. august 2006 av lucky666 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Det er nå tre kabinetter som er aktuelle: Lian Li PC7BSCAND Cooler Master Centurion 534 Cooler Master Cavalier 3 Av de to siste er det førstnevnte (Centurion) som virker mest fristende. Jeg skal lese litt omtaler av Lian Li-kabinettet også, så får vi se. Edit: Er Lian Li-kabinettet ukens tilbud på netshop? I så fall må jeg bestille innen søndag, right? Endret 11. august 2006 av MiSP Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Vel - jeg har bestemt meg (håper jeg). Kabinett: Lian Li PC-7B PSU: Tagan Easycon 580W Ser det greit ut? Og må jeg bestille kabinettet denne uken? Edit: Damn, Lian Li-kabinettet var ikke plus-versjonen (med vindu). Jaja, tar den likevel. Edit #2: Bestiller en slik en i samme slengen. Endret 11. august 2006 av MiSP Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Siste sjekk her. Jeg regner denne tråden nå som fullført, med mindre noe ganske uventet skulle dukke opp. Håper ikke det. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ja,ikke noe å utsette på den vel.Du får en fin spillmaskin. Lykke til! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Vel, da har jeg fått PSUen. Før jeg begynner å montere (må uansett vente på andre deler) lurer jeg på en ting - skal jeg kjøre Split eller Combined 12V-rail? Jeg kjøpte forresten et X1900 XTX-kort i stedet for X1900 XT. Edit: Må forresten si at kvalitetsfølelsen var overveldende med en gang jeg åpnet boksen. PSUen var STOR og TUNG, og ledningene var tvinnet og etter sigende beskyttet mot elektromagnetisk interferens. Elsker kvalitetsfølelse. Endret 16. august 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå