Halvliter Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Eg har eit oppegående nettverk frå før av, og skal legge til ein stasjonær PC som har trådlaust nettverkskort, men finner ikkje nettverket mitt, men finner naboen sitt. Eg har ein 3Com 3CRWE554G72 (Link) trådlaus router, og nettverkskortet er Linksys WMP54G (v4.0) (Link) Eg har opplevd dette ein gong tidlegare då ein kompis kom med sin bærbare Acer med Intel-kort og fant alle andre utenom mitt. Prøvde med og uten kryptering (både WEP og WPA). Ga opp og fann fram TP-kabelen.. Ein annan ting er at i kjellaren så står det ein gammal pc med eit akkurat litt nettverkskort, berre eldre serienummer. og det fungerer jo... Det er ikkje avstand det er snakk om, det er ca. 3 meter til routeren, gjennom ein liten vegg. PC'en i kjelleren skal opp til loftet (samme router). Er det nokon som har noko tips til kor eg kan feilsøke? EDIT: Brukte Net Stumbler og fant ut at det var dei andre nettverka i gata mi som jamma signalet. Skifta kanal på routeren og alt gjekk knirkefritt. Endret 17. januar 2007 av Halvliter Lenke til kommentar
holvik Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Du kan jo bytte nettverkskort med den gamle PC'en i kjelleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå