rog@njosh Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Noen som vet ? Vilken produsent er best ? Hercules sitt kort har vel ikke kommet ennå ? Gidder ikke sitte å vente på post, så jeg vil ha det i maskinen i kveld ! Setter STOR pris på svar ! Lenke til kommentar
twarr Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hei! Joda, Hercules sitt kort har komt.. Det er til og med verisjon 1.3 av kortet.. Prøv på komplett, kanskje dei har det der! (komplett er i oslo) Lenke til kommentar
face Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Tror kanskje jeg ville gått for en Build for ATI, som oftest de som kommer best ut ser det ut til. I Oslo så ville jeg dratt til Quad ved Sinsen, litt usikker på prisen. Det blir ihvertfall ikke dyrere enn å bestille fra et annet sted og dessuten selger de BBA versjonen:-) Sjekk http://www.quad.no for vei informasjon. Eller så tror jeg PCmax skryter av å ha fått inn noen BBA kort. De holder jo til rett overfor Bislett. Ring begge og sjekk om de har kortet inne. ./C Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Takker ! Hadde allerede snakket med dem (PCMAX) Har nok kortet i maskinen i kveld Men...Bulk vs Retail Dreit meg ut på det sist jeg kjøpte ATI kort ! Tror jeg kjøper retail nå ! Noen anbefalinger ??? De sa de(PCMAX) hadde sendt et bulk kort til hw.no og at det skulle være i orden... Noen meninger på dette ? PS: Kult at seriøse folk svarer :smile: Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Dette følger med i bulk pakka: 1 stk stygg hvit/grå forpakning 1 stk Skjermkort 1 stk BNC skjermovergang 1 stk composite tvkabel 1,5m 1 stk s-video tvkabel 1,5m 1 stk drivercd med noe greier på 1 stk getting started guide Noen som vet hva som er inni retail pakka? Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 12:05, skrev ostepopp:1 stk BNC skjermovergang ?? Antar at du mener DVI? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå