Gå til innhold

World Of Warcraft - Tåpelig?


Anbefalte innlegg

Kan du forklare hvorfor det å være i fysisk nærhet av andre mennesker er så fantastisk utrolig og noe enhver person må strebe etter? Hva om noen syns andre mennesker stort sett er uinteressante mongoer, og heller vil lese en bok, se en film, spille et spill..?

6741228[/snapback]

 

ironi? ingen mennesker har godt av og være usosiale over lengre tid. flere forskninger på dette som viser at man kan bli bl.a ulykkelig, deprimert og det å miste den sosiale evnen. ingen har godt av og være usosiale og bare sitte inne og leke med seg selv. det må du da skjønne. men så klart kan man jo lese en bok eller se en film om man vil det også. men bare at man priorterer det å være sosial framfor å være alene. det viktigste du har er Venner og familie. ta vare på dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du forklare hvorfor det å være i fysisk nærhet av andre mennesker er så fantastisk utrolig og noe enhver person må strebe etter? Hva om noen syns andre mennesker stort sett er uinteressante mongoer, og heller vil lese en bok, se en film, spille et spill..?

6741228[/snapback]

 

ironi? ingen mennesker har godt av og være usosiale over lengre tid. flere forskninger på dette som viser at man kan bli bl.a ulykkelig, deprimert og det å miste den sosiale evnen. ingen har godt av og være usosiale og bare sitte inne og leke med seg selv. det må du da skjønne. men så klart kan man jo lese en bok eller se en film om man vil det også. men bare at man priorterer det å være sosial framfor å være alene. det viktigste du har er Venner og familie. ta vare på dem.

6741290[/snapback]

 

Vet ikke jeg, alt må taes/gjøes med moderasjon. Finnes nok de mennesker som har det bedre inne enn ute; det som ihvertfall jeg støtter meg til, er at alle mennesker er forskjellige, og det finnes ingen oppskrift for hva som er det beste for akkurat MEG.

Lenke til kommentar
Kan du forklare hvorfor det å være i fysisk nærhet av andre mennesker er så fantastisk utrolig og noe enhver person må strebe etter? Hva om noen syns andre mennesker stort sett er uinteressante mongoer, og heller vil lese en bok, se en film, spille et spill..?

6741228[/snapback]

 

ironi? ingen mennesker har godt av og være usosiale over lengre tid. flere forskninger på dette som viser at man kan bli bl.a ulykkelig, deprimert og det å miste den sosiale evnen. ingen har godt av og være usosiale og bare sitte inne og leke med seg selv. det må du da skjønne. men så klart kan man jo lese en bok eller se en film om man vil det også. men bare at man priorterer det å være sosial framfor å være alene. det viktigste du har er Venner og familie. ta vare på dem.

6741290[/snapback]

 

Vet ikke jeg, alt må taes/gjøes med moderasjon. Finnes nok de mennesker som har det bedre inne enn ute; det som ihvertfall jeg støtter meg til, er at alle mennesker er forskjellige, og det finnes ingen oppskrift for hva som er det beste for akkurat MEG.

6741455[/snapback]

 

jo selv om du ikke liker det så finnes det faktisk det. hørt om menneskets dårlige beslutningevne?

Lenke til kommentar
Kan du forklare hvorfor det å være i fysisk nærhet av andre mennesker er så fantastisk utrolig og noe enhver person må strebe etter? Hva om noen syns andre mennesker stort sett er uinteressante mongoer, og heller vil lese en bok, se en film, spille et spill..?

6741228[/snapback]

 

Syntes du har forandret deg en smule..

Uansett, såklart er det ingenting iveien med å se en film, lese en bok eller spille et spill - sålenge det ikke blir bare den boken, filmen eller spiller du baler med på fritiden.

Dette med at alle andre stort sett er mongiser, det hørtes ikke bra ut! Slikt hører en gjerne fra de som har falt utenfor samfunnet og ikke lenger deltar men blir ståendes utenfor - skylden og årsaken til dette blir plassert på hele samfunnet heller enn seg selv..

 

Å være sosial er viktig på et fysisk plan for du får neppe en karriere eller jobb over internett. Sjansen for å bo resten av livet hjemme og leve på trygd minskes ikke akkurat av at en ikke klarer eller blir dårligere til å sosialisere med andre unntatt over internett.'

 

 

KRAFortune - Ingen vet nøyaktig hva som er best for deg, selv ikke du, men å kaste bort livet på dop/spill eller andre ting er garantert langt ifra det beste.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

:hmm: er ikke uenig, noen glemmer kanskje bort IRL...and its a shame....men...de har det vel morro i sin egen verden...jeg bryr meg mildt sagt lite om hva andre gjør med livet sitt....men det finnes værre ting enn wow.....hvis man spiller wow over 2 år like aktivt som da du startet med raids første gang syns jeg personen er direkte syk....(no offence) men jeg tror de fleste vill slutte innen det går så lang tid.

 

men her er en video ang mmo players....

 

her er en side for de som ikke klarer å slutte.

http://www.olganon.org/Site_Map/site_map.html

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg er selv en spiller, og de som er med meg, som ikke skjønner at det er avhengighetsskapende må være tilbakestående.

Selvfølgelig klarer man å unngå det om man har vett i skallen, men jeg skjønner at folk blir avhengige, uten tvil. Enkelte ganger har spurt meg selv om jeg ikke spiller litt mye, og dermed trappet ned igjen. Men når du starter å ditche venner o.l er det gårr for langt. Folk har faktisk dødd av å spille wow, han glemte å spise og spilte sammenhengende i noen døgn og døde. :no:

 

Jeg vil si at om man blir avhengig, så har du en svak personlighet, og de fleste vet ikke helt at de er avhengig en gang! Det er det verste... Det er fler enn hva vi vet som er det!

Lenke til kommentar
Når du ser noen i full epic utstyr er det omtrent som å se en ganske overvektig person.

 

Og noe jeg har skrevet før, å spille WoW er ikke det samme som å raide. WoW-spillere trenger ikke skille seg ut ifra de som spiller Battlefield 2 eller Counter-Strike, men det gjør raidere.

6709802[/snapback]

 

:no:

 

2 raids(4timer),eller mindre i uken sånn ca er nok for å fullt tier2. Ikke alle som raider er "hardcore" :tease::w00t:

Endret av cve
Lenke til kommentar

er jo ikke bare World of warcraft som kan gjøre deg avhengig da, er MMO generelt...

 

liker du ikke MMO så driter du å spille det... enkelt å greit, å lage sånne emo posts at det er så ille er så forbanna ubrukelig... gå whine til de vennene du valgte istedet for å spille å la oss som syns det er morro å sitte inne noen timer om dagen og spillle være i fred...

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Kan du forklare hvorfor det å være i fysisk nærhet av andre mennesker er så fantastisk utrolig og noe enhver person må strebe etter? Hva om noen syns andre mennesker stort sett er uinteressante mongoer, og heller vil lese en bok, se en film, spille et spill..?

6741228[/snapback]

Dette med at alle andre stort sett er mongiser, det hørtes ikke bra ut! Slikt hører en gjerne fra de som har falt utenfor samfunnet og ikke lenger deltar men blir ståendes utenfor - skylden og årsaken til dette blir plassert på hele samfunnet heller enn seg selv..

 

 

Hvorfor tror du organisasjoner som Mensa og hemmelige foreninger som Frimurerne og Skulls and Bones finnes? Noen har faktisk en væremåte som er annerledes, og er - unnskyld meg - langt mer intelligente enn den gjenge mannen i gata. Jeg har utrolig lite til overs for å ha tanketomme samtaler med personer som har vidt forskjellige interesser fra meg, hvorfor skal jeg måtte innta en innstilling som og oppføre meg annerledes, når jeg heller kan ha det mye hyggeligere sammen med et knippe mennesker eller for meg selv?

Lenke til kommentar
Når du ser noen i full epic utstyr er det omtrent som å se en ganske overvektig person.

 

6709802[/snapback]

 

 

er du helt idiot? selv om noen sitter inne 24/7 betyr det faen med ikke at de er ganske overvektige? er faen så lei av folk som snakker sånt. jeg satt inne i 6måneder la faen med ikke på meg en dritt... har flere kompiser som spiller mye betyr faen med ikke at de er feite... HVORFOR MÅ DU VÆRE SÅ IDIOT OG TRO AT FOLK SOM SPILLER ER GJENERELT FEITE VIS DE SPILLER MYE DIN FORBANNA IGNORANTE IDIOT...

 

er lei av at folk tror de som spiller er uten venner, feite, lukter eller what ever forbanna idioter...

Lenke til kommentar

er du helt idiot? selv om noen sitter inne 24/7 betyr det faen med ikke at de er ganske overvektige? er faen så lei av folk som snakker sånt. jeg satt inne i 6måneder la faen med ikke på meg en dritt... har flere kompiser som spiller mye betyr faen med ikke at de er feite... HVORFOR MÅ DU VÆRE SÅ IDIOT OG TRO AT FOLK SOM SPILLER ER GJENERELT FEITE VIS DE SPILLER MYE DIN FORBANNA IGNORANTE IDIOT...

 

er lei av at folk tror de som spiller er uten venner, feite, lukter eller what ever forbanna idioter...

7274336[/snapback]

Roa dåke. Du føler deg bra truffet ser det ut som, ta deg ei bolle og slapp av. Tror ikke mange bryr seg om du er en overvektig klump som sitter bak maskinen eller en vanlig person....

Lenke til kommentar

er du helt idiot? selv om noen sitter inne 24/7 betyr det faen med ikke at de er ganske overvektige? er faen så lei av folk som snakker sånt. jeg satt inne i 6måneder la faen med ikke på meg en dritt... har flere kompiser som spiller mye betyr faen med ikke at de er feite... HVORFOR MÅ DU VÆRE SÅ IDIOT OG TRO AT FOLK SOM SPILLER ER GJENERELT FEITE VIS DE SPILLER MYE DIN FORBANNA IGNORANTE IDIOT...

 

er lei av at folk tror de som spiller er uten venner, feite, lukter eller what ever forbanna idioter...

7274336[/snapback]

Roa dåke. Du føler deg bra truffet ser det ut som, ta deg ei bolle og slapp av. Tror ikke mange bryr seg om du er en overvektig klump som sitter bak maskinen eller en vanlig person....

7274365[/snapback]

 

føler meg ikke truffet men lei av alle som sier sånt dritt... og har ikke bolle her ^^ er jo på jobb

Lenke til kommentar
Kunne ikke brydd meg mindre selv om all dritt slengingen fra folk som ikke spiller. Jeg er ute i helgene driver med andre ting en å spille.

 

Virker som mange ikke har skjønt at man kan kombinere dette. (Har 100% Raid Attendance siste halvår, den tiden jeg ikke må på raid bærer det rett ut av huset)

7275828[/snapback]

 

"Den tiden jeg ikke MÅ på raid"

 

- Og dem som spiller WoW lurer på HVORFOR så mange rister på hodet av dem..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Med ordet går jeg ut ifra at han vil. Hvis han ikke spiller noe bortsett fra den tiden han raider blir det ikke akkruat noe mye data i en uke. Med mindre de er en VELDIG aktiv raid guild, witch I doubt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...