Lars-H Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Så på et nytt minnekort på QXL som kostet 499,- inkl frakt/porto (LINK). Registrerte meg og trykket da "Kjøp Nå". Sto noe om at når auksjonen er ferdig så vil jeg bli kontaktet osv osv. Men får jeg ikke kjøpt det "nå"? (ikke at det er så viktig, auksj.blir ferdig i morra uansett...) Hvordan fungerer det der egentlig? Skal jeg betale på forhånd? Går det i så fall med nettbank, og bare føre over penger til selger, eller er det sånn med visakort etc? Og betaler jeg før eller etter jeg har mottat kortet? Ble litt mange spørsmål gitt Håper noen gidder å svare. Har aldri prøvd qxl e.l. før x) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Selger vil kontakte deg. Vilkårene er normalt angitt i auskjonen, men detaljer avtales mellom kjøper og selger. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) OKey. Takk. Når vil han kontakte meg a? Etter auksjonen er ferdig eller? Også en ting til: Hørte at mange av disse minnekortene er fake.. Tror dere dette kortet (se linken i 1. post) er fake? Er det for sent å angre? (Sorry for mange spm =/ ) Endret 10. august 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg kjøpte et slik på QXL, funker helt fint. Fake eller ikke, funker fint . Min hadde slikt klistremerke på da. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Okay. Sto jo at det var 6 mnd garanti på de og Btw, her står det hva som kjennetegner fake kontra ekte.. Men satser på at det er ekte.. Bare lurer på hva jeg skal gjøre nå.. Vente til aukjsonen er ferdig eller? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Den auksjonen selger 40stk minnebrikker. Auksjonen varer helt til alle er solgt, eller tiden går ut. Du har bare kjøpt en av de 40, og auksjonen vil derfor fortsette til resten også får sjangsen til å bli solgt. Etter auksjonen er over får du en mail fra QXL om kontaktinformasjon om selgeren, men det vanlige er at selgeren kontakter deg med opplysninger om betaling og sending. Det står klart og tydelig i annonsen hvilke måter du kan betale på. Kan du ikke møte noen av de kravene er det ditt problem, og du får negativ karakter av selgeren og streng beskjed om å skjerpe deg fra QXL. Gjentar det seg blir du bannlyst. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hvis det er "Kjøp nå" får du mail fra QXL med kontaktinfo rett etterpå (kan sikkert ta en time eller to), og da er det bare å bli enig om levering/betaling på mail eller tlf elns. Du trenger ikke å vente til auksjonen er ferdig. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Takktakk.. Har ordnet det nå med betaling osv.. Liker det i grunn ikke med tanke på forhåndsbetaling, men det går vel bra.. Håper på å få ekte vare i posten straks som rekommandert brev Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Lykke til Nå blir du skikkelig gamer vett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå