MysticoN Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hello, har tenkt tanken på å skaffe meg msn på mobilen, men er ikke det litt dyrt? kosta meg 20 kr å komme meg inn på www.worldofwarcraft.com og lese en post på forumet der:/ har tele 2 scratch atm, Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Dersom du er tilkoblet via gprs betaler du bare for det du laster ned. Msn lager ikke så mye trafikk, så det skulle vel ikke bli allverdens. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 noen som vet om den msn versjonen virker på N73, og hvor jeg velger gprs som tilkobling? http://www.jmsn.net/pro/ Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hvorfor prøver du ikke emsn istedet? Den er gratis. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) fordi jeg ikke viste om den. takker^^ Endret 10. august 2006 av MysticoN Lenke til kommentar
Luvilu Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hvordan får man dette på tlf? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Hvordan får man dette på tlf? 6656606[/snapback] bare søk på goggle etter emsn, last ned og bruk pcsuite til å instalere på mobilen. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Vil anbefale Agile Messenger for symbiantelefoner som N73. Den er veldig mye bedre enn samtlige java-klienter på markede, og den er gratis Den har også en traffic counter hvis du vil holde oversikten over hvor mye penger du bruker. Endret 12. august 2006 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
spøkelsen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Vil anbefale Agile Messenger for symbiantelefoner som N73. Den er veldig mye bedre enn samtlige java-klienter på markede, og den er gratis Den har også en traffic counter hvis du vil holde oversikten over hvor mye penger du bruker. 6658883[/snapback] Men agile messenger kan du ikke kjøre i bakgrunnen mens du gjør andre ting, multitaske. Spørsmålet mitt er: kan du det med andre messengere? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Vil anbefale Agile Messenger for symbiantelefoner som N73. Den er veldig mye bedre enn samtlige java-klienter på markede, og den er gratis Den har også en traffic counter hvis du vil holde oversikten over hvor mye penger du bruker. 6658883[/snapback] Men agile messenger kan du ikke kjøre i bakgrunnen mens du gjør andre ting, multitaske. Spørsmålet mitt er: kan du det med andre messengere? 6662772[/snapback] Selvfølgelig kan du det. Det er jo symbian o_O Symbian var lagd for multitasking! Det kommer til og med en pop-up oppe i høyre hjørne hver gang du får en ny melding hvis agile messenger er minimert. Akkurat som på PC. Endret 12. august 2006 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) bare søk på goggle etter emsn, last ned og bruk pcsuite til å instalere på mobilen. Eller du kan bare gå på wap.getjar.com fra mobilen og laste ned direkte... Endret 19. august 2006 av Overdrive Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Noen som vet om AgileMessenger funker på k800i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå