Gå til innhold

Samsung D600E - kjøpte Z400 :P

Anbefalte innlegg

Heisann..

Jeg har bestemt meg for å kjøpe ny telefon, og har endelig turt å innrømme at min Sony Ericsson P900 har sett sine bedre dager. Derfor kikket jeg på Benq Siemens EL71, og ventet på den. Skulle egentlig få telefon i bursdagspresang som var den 11 juni, og jeg har ventet på telefonen siden det. Men så fant jeg D600E og falt så fort jeg fikk øynene på telefonen og spesifikasjonslisten. Imponerende kamera funksjon, og ikke minst med sine flotte video-opptak. Ikke nok med dette, men telefonen kunne også kobles til TV og vise videoklipp og Office dokumenter. Dette hadde vært fryktelig greit i skolesammenheng.

Så forresten at telefonen lokket med at den var en skikkelig Buisness telefon, noe jeg personlig ikke ville kalle den. Har jo riktignok P900 nå, men jeg er ikke eldre enn 15 år og trenger en liten og grei telefon. Men så liten som D600E hadde jeg ikke forventet å finne. Den måler utrolige 9,6 cm høyde,4,7 bredde og har en tykkelse på 2,2 centimeter. Vekten er på imponerende 103 gram.

Men nå viser det seg at ingen butikker har den. Det vil si uten abbenoment. Alle sier bare "Ubekreftet".. Og jeg har lært at ordet ubekreftet betyr kanskje om noen måneder.. Ellers så har de fleste butikker den låst til telenor, netcom eller tele2. Jeg personlig bruker TalkMore og vil aller helst fortsette med det. Kjempegod service, og ekstremt lave priser. Er det noen som vet en butikk som har denne telefonen uten abbenoment? Og er det noen som har erfaring med denne lille krabaten..? Det er vell ikke noe fryktelig buisness telefon med tanke på dens funksjoner - og at jeg allerede har P900..? :p

På forhånd takk

-Steffen

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er utsolgt på den føste butikken (sinnsykt dyr den var der) og på Kelkoo er den bare Netcom,Tele2 eller Telenor låst.. Gjerne ett sjakktriks å bestille fra danmark? Uansett.. BigJackW kan du fortelle litt om telefonen..? Er det så sinnsykt deilig som den ser ut? Har lest på erfaringer at smsèr er litt vanskelig å skrive - og at du ikke får stor bokstav etter punktum.. Jeg pleier somregel å irritere meg på at jeg får det, for da ser det ut som jeg har brukt lang tid på meldingen :p .. Har jo P900 nå, så meldingsskriving kan ikke bli stort verre.. (knappene er defekt).

Hva irriterer deg, og hva imponerer? Og når du ser PPT på TV, blir det over hele skjermen? Hva med film? Og er video/stillbilder så sinnsykt bra som de ser ut?

Lenke til kommentar

Like deilig som på bilder :p

pdf framvisningen kunne vært bedre. Litt vansklig å lese hva som står.

Kommer over hele skjermen

Samme med film.

Over hele skjermen på telefonen også.

Ganske bra kvalitet på bilder

Du kan se på dette som jeg tok for en stund sida:

post-61676-1155390018_thumb.jpg

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Ble så lei av å vente at det endte opp med en litt nyere versjon - nemlig Z400.. Den har mange av de samme spesifikasjonene i tillegg til 3G.. Ikke ett must for meg, men nå hadde de ikke D600E NOEN plass uten lås.. Denne kan også vise Office ting, men jeg vet ikke om den kan kobles til TV enda.. Tvilsomt

Tusen takk for svar iallefall :D

Lenke til kommentar
Ble så lei av å vente at det endte opp med en litt nyere versjon - nemlig Z400.. Den har  mange av de samme spesifikasjonene i tillegg til 3G.. Ikke ett must for meg, men nå hadde de ikke D600E NOEN plass uten lås.. Denne kan også vise Office ting, men jeg vet ikke om den kan kobles til TV enda.. Tvilsomt

Tusen takk for svar iallefall :D

6661022[/snapback]

Gratulerer med ny telefon :thumbup:

Er denne også fra Samsung? Og er det samme videooppløsning?

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar

Tusen takk :D

Denne er også fra Samsung, men litt skuffende så er ikke videooppløsningen den samme.. Men det er heller ingen vits å vente på D600E fant jeg ut.. Videofunksjonen har jeg ikke testet noe veldig mye ut, ettersom telefonen nettopp er nyladet og påslått.. Men bildekvaliteten på kamera ble jeg overaskende glad i.. Knipset et bilde bare for å se, og imponerende var det. Du kan stille på kontrasten før du tar bildet, noe jeg gjorde for å få best mulig resultat.. Kvaliteten viser bedre enn på min HP digitalkamera.. Se bilde Kan stille på en del ting og tang, men jeg vet ikke skikkelig for jeg har nettopp slått på telefonen.. Klokken er nå 18:43 og bildet ble tatt 18:40.. :p Telefonen var litt mindre enn D600 og jeg synes personlig den lå bedre i hånda også.. Skal prøve meg litt frem på telefonen og kan gi tilbakemelding om du ønsker :D

3G trer ikke i kraft før om 10 dager - noe som er litt plagsomt.. :p

EDIT: Vet ikke om jeg har innstilt rett, men videofunksjonen er ikke noe å rope hurra for.. Du kan se eksempelvideo her

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...