Kontorstol Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Her skal vi poste våre aller beste spillebilder Regler Maks 5 bilde per post. (Det er utrolig irriterende med poster som er uendelig lange på grunn av 20bilder per svar.) Alle bildene skal vere lastet opp "Klick to enlarge" Du skal ha tatt alle bildene selv. Du MÅ skrive hvilket spill bildet er fra. Bildet bør vere bra oppløst. Edit:satt opp maks bilder til 5. Endret 10. august 2006 av ingebrigtz Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Dette blir en ren "telletråd" (øking av post-count) som vil fortsette i evigheter. Tråden flyttes derfor til Off-Topic-delen av forumet. Vi kan vurdere å legge opp en link til den fra spilldelen av forumet, hvis innleggene virkelig klarer å følge retningslinjene som trådstarter har satt. Men jeg ser ikke helt poenget med å begrense antall bilder per innlegg. Det er faktisk ryddigere at folk får lov til å redigere innlegget sitt, i stedenfor at man må legge inn 20 innlegg på rad for 20 bilder. Jeg besøker ytterst sjeldent Off-topic-delen av forumet selv, så vennligst ta kontakt på PM hvis noen har kommentarer til dette innlegget. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Alle bildene er fra bf2... Jeg synes da det er moro å finne litt absurde ting når man spiller:P så her har men et luftig svev of en mann uten kropp...bare utstyr!! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Jeg bare lurer, men har du noen problem med det spillet eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå