discostu Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har vurdert ørepropper en stund nå, har sett litt på disse: Sony MDR-EX71SL -> https://prisguiden.no/product.php?productId=41578 De koster ikke så altfor mye og har fått bra kritikk på diverste steder jeg har titta innom. Akkuratt nå bruker jeg de som følger med ipod, men de stenger absolutt null støy fra omverdenen, slik at om jeg går langs veien får jeg bilstøyen og må stille høyere lyd som igjen fører til hørselsskader over lengre tid. Nå skal det sies at jeg ikke bruker propper mer enn 1-2 timer dagen, max. Så, noen som har disse og kan gå god for de? Eventuelt fraråde meg å kjøpe dem om de suger? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Bump? Ingen som har prøvd disse øreproppene altså? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Joda, etter å ha lese ein del trådar om dette emnet på forumet har eg fått inntrykk av at desse pluggane er veldig gode i forhold til prisen. Her har du link til eit søk etter desse pluggane, les litt og du vil fort få eit inntrykk av korleis folk liker dei. Her er enda eit søk som viser innlegg, ikkje emner, også ein grei metode. Endret 11. august 2006 av zeph Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Sony har jo lang erfaring på propper og de er generellt sett ikke så verst. Byttet ut mine iPod nano propper med et par gamle propper jeg fikk med minidiscen, helt klart bedre lyd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå