Joerghau Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hei. Jeg lurer på om det finnes USB-plugger for lodding, og i så fall hvor man får kjøpt dette? (Tenker på USB A og B plugger.) Hvis dette finnes, og noen av dere har erfaring med selvlagde USB-kabler, hvilken type kabel anbefales? Er det noen som vet lengdebegrensning for en USB-kabel? Håper noen kan hjelpe meg her..... Mvh Jørgen Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Via USB kan inntil 127 enheter seriekobles, med inntil 5 meter kabel mellom enhetene. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Stemmer det, men det finnes også 5m USB skjøtekabler som har signalforstrerker/-repeater innebygget. Jeg kjøpte en demobrukt slik en fra PSData for en stund siden. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Merk at man bare kan vidrekoble to ganger. Altså maksimalt 3*5 meter. PC-worlds bruk av ordet "seriekobles" vil jeg si er feilaktig. Det er snakk om HUB'er med mange forgreninger på hvert ledd. Jeg vil anta at www.elfa.se/no har USB-plugger for lodding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå