Gå til innhold

Leverings rutiner fra spiderman.no

Anbefalte innlegg

For en uke siden bestilte jeg en nintendo ds med to spill. Bestilte fra spiderman da jeg har fått meget rask levering fra dem før. Riktig nok så lå det en pakke i posten sist lørdag. Men i pakken lå det bare et spill, og en kvittering. En kvittering på to spill og en DS. Men jeg har bare fått et spill.

Har prøvd å tatt kontakt med spiderman om dette, og sendt et par mail, uten å ha fått svar. Noen som har lignende erfaringer med spiderman.no? Kan jeg vente meg varene i posten før helgen, eller har det skjed en feil en plass?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ringte spiderman 4 ganger i dag, fikk svar en gang, han som svarte kunne ikke hjelpe meg men skrev ned navn/nummer som han skulle gi til noen som skulle ringe meg snart. meget overaskende at ingen ringte.

veldig skuffende.

edit: fortsatt ingen pakke i posten, og ingen svar på mail :nei:

Endret av JRL
Lenke til kommentar
Ringte spiderman 4 ganger i dag, fikk svar en gang, han som svarte kunne ikke hjelpe meg men skrev ned navn/nummer som han skulle gi til noen som skulle ringe meg snart. meget overaskende at ingen ringte.

veldig skuffende.

edit: fortsatt ingen pakke i posten, og ingen svar på mail  :nei:

6680236[/snapback]

Min erfaring er at de er voldsomt trege på å svare på mail, men at du får svar. Jeg fikk svar etter to uker i fjor...

Lenke til kommentar

Oppdaterer denne posten i fall noen er intresert:

Fikk snakket i dag med web ansvarlig, han syntes det hørtes rart ut, og skulle sjekke det opp å ringe meg igjen. Han ringte ikke tilbake, men kanskje han fikk sjekket det heh.

Synd at varene alerede er betalt, ellers kunne jeg han funnet en butikk som var litt mer instilt på å hjelpe kunder.

Lenke til kommentar

fikk endelig pakken i dag! var veldig glad når jeg så den i post kassa. endelig er det over...trodde jeg. skulle teste et av spillene, men tror du ikke at di har glemt å legg i selve spillet, og bare sendt meg coveret. :cry:

Så må vel atter en gang prøve å få kontakt med dem i morgen.

er vel liten tvil om at jeg aldri skal bruke spiderman igjen

Lenke til kommentar

i dag sa han at dette var veldig flaut, og at di skulle sende spillet med en gang. fikk inntrykk av at di viste om dette alerede når jeg ringte. han sa også at vist jeg noen gang bestiller igjen fra dem, så skulle jeg bare ring han, så skulle han fixe rabatt

Endret av JRL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...