EinarEriksen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Sony kommer nå med atter et produkt påstemplet Walkman. Denne gangen i form av en rendyrket MP3-spiller. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Hvis kvinnelige joggere klør seg i skrittet nå vet jeg i hvert fall at de bare bytter sang eller justerer volum. Samme med mannlige joggere som klør seg bak. Men, denne var faktisk veldig lekker synes nå jeg. Om grensesnittet er greit, er denne litt fristende.. Walkman-branding kan jo kanskje være den hjelpen Sony trenger for å få igang mp3-salget.. Hjalp jo på SE Endret 10. august 2006 av arehei Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Syns denne MP3-spilleren så veldig niiice ut! Haha arehei Lenke til kommentar
Panic Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hehehe....! Liten og lekker var den nå iallefall Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 må man ha det fantastiske overføringsprogrammet til sony installert på maskinen som kjører windows for å kunne bruke denne spilleren? Lenke til kommentar
internhumor Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det håper jeg inderlig, for jeg har hele biblioteket mitt på sonic stage, og jeg nekter å legge det inn igjen.. Denne var jo både fin og billig.. Håper bare jeg finner øretelefoner snart som man kan jogge med uten at de faller ut.. noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg