_Mathias_ Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Er ikke sikker på om dette blir helt rett, men vi får se Saken er den. Jeg har kjøpt ny pc og skal begynde med bf2. Jeg har da sett litt på joysticker. Er denne bra, eller er denne mye bedre. Må vere fra netshop, siden det er den helt klart beste <3 Takker for svar Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Er ikke sikker på om dette blir helt rett, men vi får se Saken er den. Jeg har kjøpt ny pc og skal begynde med bf2. Jeg har da sett litt på joysticker. Er denne bra, eller er denne mye bedre. Må vere fra netshop, siden det er den helt klart beste <3 Takker for svar 6648199[/snapback] oij oij netshop er ikke bra butikken xD men den siste er best Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg ville ha gått for den første. Billig (du sparer 200). Eneste forskjellen er at den siste har force feedback. Men det støtter ikke BF2. Akkurat like mange knapper, lik bevegelighet o.s.v. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hvis du har tenkt og være i lufta, er det et møst. Sitter og styrer med musa og har nesten ikke sjangs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå