LarZen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg kjøpte meg en Joytech VGA kabel til min Xbox360 igår og koblet dette til min 20" widescreen Nec skjerm. Men synes bildet ble lite imponerende. Det var så si ikke noe forskjell fra mitt vanlige tv...gikk inn i menyen for å stille opp oppløsningen men det var lite forskjell. Det ble ivertfall ikke i nærheten av så skarpt som på en HD skjerm. Skal det være slik eller er det denne Joytech kabelen som er noe dritt? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Joytech kablene er visstnok crappy, Ms sine egne kabler gjør jobben. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg tenkte jeg skulle være smart og kjøpe Joytech sin kabel siden den har en optisk med, men nå ble jeg usikker. Noen som kan bekrefte at M$ sin egen kabel er bedre? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Skaffet meg MS sine kabler før sist helg. Fungerer fint. Klart og fint bilde. Lenke til kommentar
bas Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) MS sin originale blei i hvertfall mye bedre på min tv i forhold til crappy joytech kabelen som jeg også har.Det er også optisk lydutgang på den originale til MS. Endret 10. august 2006 av bas Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det er bekreftet at vedrørende VGA-kabelen til 360 så er MS sin originale mye bedre enn Joytech sin som sliter med blant annet ghosting. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ok! Takker for info. Da kjøper jeg MS. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Takker for svar! Da må jeg nok kanskje teste med en orginal kabel. Pokker at jeg kjøpte uorginal altså....! Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg vil si på min pc skjerm så ble Joytech sin kabel et veldig overraskende bra kabel opplever aldri ghosting elller lignende. Jeg er helt uenig med at man ikke merker forskjell på 480p på 1024p på joytech sin. Har prøvd MS sin på skjermen merker ikke forskjell og med optisk kabel så funker det fjell. Mitt poeng er med noen HDTVer/Monitorer så blir joytech bedre en MS og omvendt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Det er vel det som er tilfellet her, at kablene varierer med skjermene Men eg må innrømme å ha lest fleire innlegg om at joyteck kabelen ikkje holder mål for å si det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå