Livert Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Noen som har lest Transmetropolitan? Har lest tre av blekkene og er ganske fascinert av den sprøe verdenen bladet beskriver Spider Jerusalem har den merkeligste holdningen til livet og mennesker generelt, kunne trengt noen sånne journalister i virkeligheten. Hvis noen kjenner til Transmetropolitan, vet dere om det går an å skaffe sånne solbriller som Spider bruker? Hadde gitt en del spenn for et sånt par, hehe... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) tviler sterkt på noe av teknoligien som finnes der er tiljengelig jeg har lest hele serien og den er rett og slett genial EDIT: jeg fant en repilka av brillene da http://www.transmetropolitan.com/buy.html Endret 11. august 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Om du bor i Oslo, eller nestegang du er i Oslo så ta en tur innom Outland på Østbanehallen (vegg i vegg med Oslo S). Da kan du få kjøpt inntil 10 Transmetropolitan album på orginal språket. Og ja det er en MEGET bra serie. Dog tror jeg å gå med slike briller på gata vil være en EKSTREMT intern greie og heller se ganske rar ut. Det er stor forskjell på tegneserie estetikk og reallife. Det er jo derfor X-men filmene ble laget UTEN orginal draktene da gul tettsittende uniform på Wolverin bare ikke hadde sett bra ut. AKIRA Lenke til kommentar
Livert Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Om du bor i Oslo, eller nestegang du er i Oslo så ta en tur innom Outland på Østbanehallen (vegg i vegg med Oslo S). Da kan du få kjøpt inntil 10 Transmetropolitan album på orginal språket. Og ja det er en MEGET bra serie. Dog tror jeg å gå med slike briller på gata vil være en EKSTREMT intern greie og heller se ganske rar ut. Det er stor forskjell på tegneserie estetikk og reallife. Det er jo derfor X-men filmene ble laget UTEN orginal draktene da gul tettsittende uniform på Wolverin bare ikke hadde sett bra ut. AKIRA 6679675[/snapback] Hehe, tror heller ikke det hadde sett så jævli bra ut med spider-brills, men det hadde vært fantastisk kult å hatt dem til spesielle anledninger Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Spider Jerusalem har den merkeligste holdningen til livet og mennesker generelt, kunne trengt noen sånne journalister i virkeligheten. 6647881[/snapback] Vi har jo hatt Hunter S. Thompson. Blir overrasket hvis det ikke er han som har vært inspirasjonen til Spider Jerusalem. Ellers så er det en dritbra tegneserie. Lenke til kommentar
royale Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg elsker Transmetropolitan. Men ang. de solbrillene så tror jeg det blir vanskelig å få skaffet de. Har sjekket litt rundt på nettet og de billigste jeg fant lå på 104 $ US (rundt 700 NOK). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå