Gå til innhold

Vurderer å kjøpe Sony Ericsson K800i..

Anbefalte innlegg

Jeg sitter å ser i "shoppen" på netcom sine sider.. Og kom over k800i med young talk til 1495,-.. Jeg ble veldig fristet da jeg har hørt mye skrøyt over denne mobilen.. Jeg vurderte også en stund Nokia n73, men ser nå at jeg gjerne ikke trenger alle mulighetene symbian har (har hatt symbian telefon før) Før jeg eventuelt bestiller, har jeg et par spm angående k800i..

1. Hvordan praktisk er den me tanke på størrelse? ser den har en klump på baksiden med linsen.. Noe som er verdt å henge seg opp i?

2. Hvor stor frihet har du med mobilen? kan du velge helt egne meldingslyder? helt egne

alarm lyder?

3. Husker på min gamle symbian mobil, så hadde jeg et program som gjor at jeg kunne styre tver, radioer, dvd spillere, forsterkere osv.. Er muligheten for et slikt program tilgjengelig på f.eks k800i? elle er det unikt for symbian med den slags programmer?

4. For di av dere som nå har gjerne brukt denne mobilen en del, har dere oppdaget noen irritasjons momenter som blir lagt merke til gjerne over tid? Små feil/mangler som irriterer?

hadde vert kjekt å fått litt svar.. Regner med at et eventuelt kjøp, ikke er et bom kjøp.. Men det blir et veldig impuls kjøp.. (Er ikke sååå nøye med hvilken mobil jeg har lenger, bare den fungerer:P) Har selv en D500 som kjører på halv maskin.. (enkelte knapper fungerer kun i lukket tilstand :p)

Edit: Var nettopp nede i en netcom butikk å fikk se litt på en k800i.. Tror det var en ansatt i butikken sin, siden der var på og hadde et personlig bakgruns bilde.. :p Men førsteintrykket var hvertfall bra.. Eneste var at "linsebeskyttelsen" virket noe skrøpelig.. nesten som om den kommer til å knekke av kanske fort.. Tror ikke jeg gidder å stresse mer, å bare kjøper den.. :)

Bestiller den nok ikke før i kveld, så har noen svar på mine spm, må dere bare svare.. :)

Endret av Street-gloW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har k750i og K800i, og det er ikke store forskellen synes jeg. synes faktisk k750i er bedre enn K800i. det eneste som jeg liker på K800i, er dekselet til cameraet (virker ikke "fattig" som på k750i, slitt plastikk).

edit;

1: litt for stor synes jeg, men fin å se på... mange hurtigknapper... linse dekselet er herlig...

2:hvis du kaller det frihet, så har du en del frihet.

3: har ikke funnet noe til min enda, men det er å få kjøpt.

4: nei, men alt kan henge seg noen ganger, oppdater telefonens software så går alt greit...

Endret av CustomTP
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett eller merket noe dumt med den enda.. Virker hvertfall som en kjempemobil.. Liker menyene og utseende generelt.. Ikke noe unik super mobil, men jeg tror den fyller mine krav rimelig godt.. :) Så jeg er meget fornøyd til nå :D Pleier som regel ha ganske flaks me mobilkjøp, så jeg håper ikke denne er et untak.. hehe

Lenke til kommentar
3. Husker på min gamle symbian mobil, så hadde jeg et program som gjor at jeg kunne styre tver, radioer, dvd spillere, forsterkere osv.. Er muligheten for et slikt program tilgjengelig på f.eks k800i? elle er det unikt for symbian med den slags programmer?

6647762[/snapback]

Det skal gå an å bruke K800i som fjernkontroll opp mot andre ting som har Bluetooth, f eks TV, Stereoanlegg eller PC. Har ikkje prøvd det sjølv, så skal ikkje uttale meg om kor lett det er.

Du finn det heile under Underholdning => Fjernkontroll :)

Lenke til kommentar

Fant denne funksjonen veldig praktisk jeg.. :p Siden du faktisk kan ta over "pilen" på skjermen å styre den med joysticka.. Trenger ikke noe godkjenning på dataen heller.. Uten om første gang. Så nå når jeg ser film på tv, gjennom pcen, kan jeg bare sitte i sofaen og styre alt.. :D

Latskapen lenge leve.. :w00t: hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...