ElTaco Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Skal i oktober kjøpe ny pc. Blir sikkert noe sånt som dette: Handlevogn Er ute etter et medium stort tower som er praktisk å bygge i og støysvakt. Skal i tilleg til det som var i handlevogna ha en raptor 75gig, en samsung 300gb, NEC DVD brenner i kabinettet. Trenger ikke PSU. Har MIST 500watter. Har dere noen gode forslag til meg? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 du kan jo se igjennom LianLi kabinettene hos microplex, de er noe dyre men du får det du betaler for. LianLi-kabinetter Lenke til kommentar
ElTaco Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Veit de skal he en del bra saker, men viss noen har erfaring om andre bra kabinetter så komenter gjerne her! :) Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 En liten dose Lian Li til: Jeg kjøpte meg selv Lian Li PC7BSCAND for trekvart år siden, et av de rimelige kabinettene fra denne produsenten. Det har jeg ikke angret ett sekund på! Prisen jeg betalte var 795,-. En svært bra pris, men just nu har Netshop tilbud på dette til 595,- hvilket jo må betegnes som et kupp for slikt et kvalitetskabinett. Jeg har ikke voldsomt bred erfaring med kabbiser, men det skulle forundre meg meget om ikke dette er et av de beste kabinettkjøpene i Norge i dag, spesielt om du bor i Oslotraktene og har mulighet for henting. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Denna här.. https://prisguiden.no/product.php?p...2008#userReview Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hei! Jeg har hørt en god del som roser Lian Li sine kabinetter. Pass på at det er god plass til vifter. Sjekk også ut de nye prisene på X1900XT-skjermkort. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg vil annbefale Antec P180. Lenke til kommentar
sirkillalot Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) http://www.mamoz.no/produkt/GZ%2DXX1CA%2DS...nett,_Sort.html hvis jeg skulle kjøpt meg nytt kabbis ville jeg gått for denne men jeg har lian li så trenger foreløpig ikke det! uansett så syns jeg gigabyte kabinettet er veldig pent og tidløst og seff 100% alu akkurat som lian li bare mye billigere Endret 11. mars 2012 av sirkillalot Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Det kabinettet som eforsnes linket til så da'''bærre lækkert'' ut. Prisen var også god! Mattjin EDIT: Skrivefeil(begynner å bli litt trøtt ) Endret 10. august 2006 av mattjin Lenke til kommentar
Toddb Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 komplett har detteAPLUS twin engine som har 2 250mm vifter som har led i seg slik at det er litt casemodda på forhånd de viftene blåser mye luft vil jeg tro og det med veldig lavt lyd nivå.og her er en test av kabinettet fra en dansk hw side Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det kabinettet som eforsnes linket til så da'''bærre lækkert'' ut. Prisen var også god! Mattjin EDIT: Skrivefeil(begynner å bli litt trøtt ) 6652203[/snapback] Ville heller gått for et Lian Li for en hundrings mer, pga. mangen ekstradeler du kan få kjøpt til disse kabinettene. Lenke til kommentar
sirkillalot Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Ville heller gått for et Lian Li for en hundrings mer, pga. mangen ekstradeler du kan få kjøpt til disse kabinettene. 6652271[/snapback] hvilket lian li kabbinett er det til den prisen! har du en link? kunne jo vært interessant å vite hvilket du snakker om vel glem det jeg fant det ut nå! Endret 11. mars 2012 av sirkillalot Lenke til kommentar
ElTaco Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Takker for innspill! Lurer litt på dette fra microplex. Har ikke lyst på så mye lys og fansy greier. Hva tror dere? Lenke til kommentar
ElTaco Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 eller dette... Har ikke lyst på dør i fronten egentlig... Felt så venskelig dette skulle bli da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå