Gå til innhold

Hjelp Til Nytt Kabinett...

Anbefalte innlegg

Skal i oktober kjøpe ny pc. Blir sikkert noe sånt som dette: Handlevogn

Er ute etter et medium stort tower som er praktisk å bygge i og støysvakt. Skal i tilleg til det som var i handlevogna ha en raptor 75gig, en samsung 300gb, NEC DVD brenner i kabinettet. Trenger ikke PSU. Har MIST 500watter. ;)

Har dere noen gode forslag til meg?

:hmm::hmm::hmm::hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten dose Lian Li til:

Jeg kjøpte meg selv Lian Li PC7BSCAND for trekvart år siden, et av de rimelige kabinettene fra denne produsenten. Det har jeg ikke angret ett sekund på!

Prisen jeg betalte var 795,-. En svært bra pris, men just nu har Netshop tilbud på dette til 595,- hvilket jo må betegnes som et kupp for slikt et kvalitetskabinett.

Jeg har ikke voldsomt bred erfaring med kabbiser, men det skulle forundre meg meget om ikke dette er et av de beste kabinettkjøpene i Norge i dag, spesielt om du bor i Oslotraktene og har mulighet for henting. :thumbup:

Lenke til kommentar
Det kabinettet som eforsnes linket til så da'''bærre lækkert'' ut. Prisen var også god!

Mattjin

EDIT: Skrivefeil(begynner å bli litt trøtt ;) )

6652203[/snapback]

Ville heller gått for et Lian Li for en hundrings mer, pga. mangen ekstradeler du kan få kjøpt til disse kabinettene.

Lenke til kommentar

Ville heller gått for et Lian Li for en hundrings mer, pga. mangen ekstradeler du kan få kjøpt til disse kabinettene.

6652271[/snapback]

hvilket lian li kabbinett er det til den prisen! har du en link?

kunne jo vært interessant å vite hvilket du snakker om

vel glem det jeg fant det ut nå!

Endret av sirkillalot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...