ekwathne Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hvor varmt kan et skjermkort bli før man bør bytte til en bedre kjøler? Jeg leser om mange som har varme på rundt 80 grader, er ikke det mye? Grunnen til dette er at jeg skal kjøpe meg en ny pc med x1900gt og eg er redd det kommer til å bli varmt. Noen som vet hvor varme de kortene pleier å bli? Mvh Erling Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Mitt X1800XT ligger på 57'C nå. Som bilde under viser så skal kortet klare mer før det er kritisk. (Før det kommer til det røde). Jeg regner med at ATI Catalyst programmet sier ifra om temperaturen er kritisk og du bør vurdere ny kjøler.. håper jeg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 80 grader ikke er farlig for skjermkortet, men grafikken vil du nokk merke forskjell på De fleste komponenter burde du holder under 50 spør du meg. Mvh Rune Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Ok. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå