Lapette Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Trenger all tilbakemelding jeg kan få! Alle bildene er tatt i sommer, med mitt Nikon D50! Wohoo! Endret 10. august 2006 av Lapette Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Det øverste bildet var utrolig bra. Nummer 2 var bra det og nummer 3 var bra, men jeg synes det ikkje skulle vært skjeivt, jeg personlig synes det hadde vært bedre hvis det hadde vært beint Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 10. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Takk takk! woho- blir glad av sånn tilbakemelding. hmm, tror det kan bli vanskelig å snu bilde i PS nå - men skal tenke på det til neste gang;) god sommar (det som er igjen av den) Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Ikke noe problem, jeg har sendt noen bilder jeg har tatt inn til www.preus.no (tror eg) der kommenterer en proff fotograff bildene dine. Kanskje du kan sende inn disse og se hva han sier.. Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 det første var det beste... de andre har jeg egentlig ingen formening om, annet enn at det var dårligere enn det første men krymp gjerne størrelsen på bildene før du legger ut, eller legg som attachment. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 10. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 jeg har sendt noen bilder jeg har tatt inn til www.preus.no (tror eg) der kommenterer en proff fotograff bildene dine. Kanskje du kan sende inn disse og se hva han sier.. 6647645[/snapback] Hvor på preus er det?? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 jeg har sendt noen bilder jeg har tatt inn til www.preus.no (tror eg) der kommenterer en proff fotograff bildene dine. Kanskje du kan sende inn disse og se hva han sier.. 6647645[/snapback] Hvor på preus er det?? 6647764[/snapback] jeg tror du må registrere deg først Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 10. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 hei, mener å huske at det var noen andre sånne sider som ga tilbakemelding, hvis man betalte 20 kr pr bilde eller no. var det ikke? finner det ikke på preus. bleh.. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 1- Gå til : Preus.no 2- Trykk på "Kundegalleri" i menyen oppe. 3- Trykk på "Legg inn bilder i galleriet" Og vips.. Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Bilde 1. Meget bra! Veldig vakkert sommerbilde. Men det turkise armbåndet stjeler litt av oppmerkesomheten fra henne. Bilde 2. Bra. Mye rølp over det! Men hva hvis han hadde ligget, så kanskje du hadde fått litt mer flatfyllpreg ut av bildet (hvis det var meningen). Bilde 3. Greit. Den vinklingen forstyrrer bildet. Men på en måte kan det fungere og, får en klovn vrir og vender på ting, så det kan passe. DjN9o Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Bilde1 ble det beste bildet av disse 3. Men likte ikke helt formatet. Tror det hadde blitt bedre som smalt istedenfor kvadratisk. Bilde2: Personlig ikke sansen for slike jeg-har-vært-på-fest-og-se-hva-og-hvor-mye-vi-drakk-bilder. Passer bedre i det fotoalbumnet man ikke viser mamma. Bilde3: Usannsynlig skjevt, alt for mye. Litt for mye snapshotaktig. Så beklager. Jeg har sett du har hatt bedre bilder en dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå