milkwood Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Har prøvd å fått svar før, men prøver igjen.. Har en eldre maskin med et geforce4mx kort. også har jeg en 17" skjerm på den. Dette funker fint. Men nå har jeg lånt bort 17" å skal bruke en 19" for å fikse noe på maskinen. 19" er slik at den skrur seg på når den får signaler for skjermkortet. Den har en powerknapp, men denne kan godt alltid stå på da den skrur seg av når den ikke får signal. Men når jeg skrur på maskinen vil ikke skjermen reagere. virker som den ikke får nok signal. Funker med en annen skjerm. prøvde også og sette inn mitt andre skjermkort og da funka det fint. forslag til hvordan jeg kan få liv i skjermen på den gamle maskinen???? Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Kjørte du på samme oppløsning når du byttet kort? Hvis du kjører 800*600 så kan det godt hende at 19" ikke godtar denne lave oppløsningen, men må opp på 1024 eller høyere? ?? Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Har ikke mulighet til å bytte mens maskinen er på.. dvs nå er maskinen skrudd av og har bare 19" her.. så problemet er når den starter opp.. altså hva enn den kjører når den starter opp.. 640x480 kanskje? iallefall.. så oppløsningen har ikke noe å si, men takk allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå