Gå til innhold

Soyo SY-K7V Dragon+ (Hot?)

Halloy

Anbefalte innlegg

Dette kortet skal visst være noe av det hotteste må markedet for øyeblikket (ref: Tom's & utallige andre). Og bruker da det chipsettet (VIA KT266A) som skal være det beste.

MEN, cluet med dette kortet er at det er en hel haug med extra greier med. Deriblant Audio (5.1 surround 6 kanaler) og et Nettverkskort (10/100) som jo høres fint ut ... Men hvis audiodelen suger og jeg vil heller bruke live kortet mitt f.eks, er det da grei skuring å deaktivere dette uten at det blir et sant helve*e med konflikter osv? Hjalp en kompis som hadde audio integrert og skulle bruke et annet og det var jo helt håpløst!

Hadde egentlig tenkt å kjøpe Asus (som jeg har gjort de siste opggraderingene) men de har fått heller dårlig omtale til å være så dyre kort.

SÅ, jeg er veldig sugen på Soyo kortet, men er litt skeptisk til integrert audio/lan ... så.. erfaringer anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil kalle det et ganske "hot" kort jah. Men mange kan utelukke kortet med en eneste gang pga. plassmangel rundt Socket'en! Det er rett og slett IKKE plass til store kjølere som Alpha PAL8045, Swiftech monstere etc. Bare plass til pinglekjølere; hvis man da ikke skal ha vannkjøling :wink:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...