Halloy Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Dette kortet skal visst være noe av det hotteste må markedet for øyeblikket (ref: Tom's & utallige andre). Og bruker da det chipsettet (VIA KT266A) som skal være det beste. MEN, cluet med dette kortet er at det er en hel haug med extra greier med. Deriblant Audio (5.1 surround 6 kanaler) og et Nettverkskort (10/100) som jo høres fint ut ... Men hvis audiodelen suger og jeg vil heller bruke live kortet mitt f.eks, er det da grei skuring å deaktivere dette uten at det blir et sant helve*e med konflikter osv? Hjalp en kompis som hadde audio integrert og skulle bruke et annet og det var jo helt håpløst! Hadde egentlig tenkt å kjøpe Asus (som jeg har gjort de siste opggraderingene) men de har fått heller dårlig omtale til å være så dyre kort. SÅ, jeg er veldig sugen på Soyo kortet, men er litt skeptisk til integrert audio/lan ... så.. erfaringer anyone? Lenke til kommentar
kloss Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 JA Eg Lurer på om det går ann å få tak i det kortet her i norge i det heila har leita over alt. Sugen på Soltek kortet oxo men d var ikke raid på d. Er det nåken som veit ko ein kan få tak i dei korta Lenke til kommentar
Halloy Skrevet 11. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2001 http://www.multicom.no har begge to kortene, mens http://www.databutikken.com/no har soyo kortet litt billigere. Lenke til kommentar
iceball Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Databutikken.com/no har det på lager nå. Multicom får det tidligst den 20/12. Må bare si at jeg gleder meg til jeg får det i posten. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Jeg vil kalle det et ganske "hot" kort jah. Men mange kan utelukke kortet med en eneste gang pga. plassmangel rundt Socket'en! Det er rett og slett IKKE plass til store kjølere som Alpha PAL8045, Swiftech monstere etc. Bare plass til pinglekjølere; hvis man da ikke skal ha vannkjøling :wink: Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Ikke plass til Alpha 8045?!?!?! Hva skal det bety? Går d ikke engang å modde plass til den!?!? Hvor leste du d? Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 The Pirate: Er nesten nok å se på bildene for å finne ut at det ikke er plass til kjølere som Alpha PAL8045! Mener også å ha lest det.. skumma gjennom en test til av det akkurat nuh.. men det sto jo ikke no om det i den.. Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 mFaFa...du tar feil! Alpha'n er kompatibel med dragon+ kortet, men ikke med det vanlige dragon kortet. Sjekk selv på alpha sin hjemmeside. http://www.micforg.co.jp/mb_inf_pal8045e.html Hilsen Ac-Cobra Lenke til kommentar
bertie Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 uansett ser det umåtelig trangt ut... bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå