flaten1 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Min datter har en Peugeot Speedfighter 2000 modell. Problemet er at den er vanskelig å starte på morgenen (dvs. at den har stått stille hele natten...). Da må hun "kinne" mye. Når den endelig starter, må den gå på tomgang en liten stund. Hvis hun gir gass for tildig så virker det som om den kveles. Hvis den startes rett etterpå igjen, så starter den greitt. Under kjøring så går den også greitt. På meg (forholdsvis uvitende...) så virker det som om det er noe med bensintilførselen/forgasseren. Det er tatt service på den, men det ser ikke ut til at det er byttet bensinfilter. Er dette et kjent problem...? Hva annet kan gjøres...? På forhånd takk for all nyttig hjelp!! Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Dette er da ganske vanlig. Spesielt på vintern pleier Furiaen min være vond å starte. Nå går det greit, men jeg må kjøre på lavt turtall litt før jeg kan gi på for at den ikke skal kveles. Litt choke kan kanskje gjøre den lettere å starte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå