kqwaiiiii Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hei og hå. Nå som jeg skal kjøpe meg ny pc, må jeg ha en skjjerm som står i stil, og når jeg først kjøper, har jeg tenkt å bruke en del penger på en god skjerm. Jeg har tenkt meg en 20" for å å få høyrere oppløsning enn det som er på 19" skjermer. Jeg driver ikke så mye med spilling, bare litt wow. Så god responstid og sånt er ikke så viktig. Trenger ingen gaming skjerm. Jeg driver derimot en litt med bilderedigering, animasjon, og tegning med tablet, så det er fint om skjermen har fine farger og god kontrast osv. Også skal det være widescreen. Prisklasse: 3-5k. Jeg har kikket litt på denne her: Kom med forslag og tips. Da blir jeg glad. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 NEC sin 20WGX2 er utrolig bra. Av de litt billigere er Acers god. Bare de to jeg har prøvd. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har modellen som kom før den du linker til og er meget fornøyd. Vil tro den er perfekt for det forbruket du nevner, den er heller ikke værst om du noen gang får lyst å spille raskere spill. Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) kjøpte meg viewsonic sin 20" wide i dag. 3650 på netshop. Må si jeg er kjempefornøyd. ikke no etterslep osv.. generelt sykt fornøyd til den prisen. viewsonic Endret 11. august 2006 av Sgt.Stav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå