Lch Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 13:13, skrev ATWindsor:Untatt EAC da. Øh. Nei. Lenke til kommentar
tHaZ Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 - Adobe Premiere 6.5 - Adobe Photoshop 7.0 - Avid DV Xpress 3.5 - EditPad - Overnet - Kazaa - Winamp - FlashGet - Nero Burning Rom - Windows Messenger Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Ingen spesiell rekkefølge: Winamp Nero CloneCD VirtualDUB WinRAR Opera Delphi Paint Shop Pro CDex Goldwave Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 foruten en del av de som er nevnt : TMPGEnc og TMPGEnc Plus Alcohol 120% Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 01:08, skrev LarsC: Quote: Den 2002-10-22 13:13, skrev ATWindsor: Untatt EAC da. Øh. Nei. Hehe vet ikke helt hva jeg skal si utenom Øh Jo :smile:. EAC er rett og slett suverent, fordi det er mye bedre til å rippe musikk uten at det oppstår feil. AtW Lenke til kommentar
rocgen Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Mye bra sw nevnt allerede, men savner en virkelig god fil manager: Directory Opus 6 For ex-Amiga brukere er nok navnet kjent, og det er de samme folka, GP Software, som har laget en meget bra fil manager for Windows. 60 dagers demo versjon med alle funksjoner for de som ønsker å teste den. Et annet program jeg bruker mye er Programmer's File Editor, PFE. Liten og kjekk tekst editor. Utviklingen har nå stoppet, men heldigvis hindrer ikke det at programmet fortsatt er kjempenyttig. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Øverst på den store startmenyen i WinXP (som jeg har prøvekjørt ei stund) så ligger NOTEPAD - alt jeg trenger.. :smile: Kalkulator er et annet program som blir brukt en del hvis jeg ser vekk fra alle programmene dere har listet opp da. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Ingen rekkefølge her heller: Winbar MSN mIRC DC++ Winamp 2.81 Pulse (Project Dolphin) Opera 6.05 Norton Antivirus 2003 Total Copy Netants FlashFXP Lenke til kommentar
Ando Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Kan ikke begripe at det er så mange som bruker Kazza. Det er jo et "nesten rent virus".. Bruk heller WinMX eller noe i samme form som Direct Connect. Mine 5 Viktigste er: *Winamp *Nero *WinMX *Outlook *Internet Explorer I bakgrunnen ligger F-Secure Antivirus og passer på hele tiden. Dette gir en optimal maskin som sviver stabilt uten og plutselig være fylt av SpyWare. Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Kazaa Lite v2 er langt i fra ett virus. Når skal folk forstå! "Never underestimate stupid people in large groups" hehe. WinMx er døende.. Min topp 10 liste: *Outlook *Word *Msn msg *Kazaa lite 2(FT accel+supr.beeing.reg) *Norton Antiv. + Internet sec. *Flashget *IE *WinExpl *Notepad *All seeing eye Bruker seff. mange flere, men disse hver dag. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 20:52, skrev milkwood: Quote: Folo skrev (2002-10-22 15:57): windowblinds, sitter dere virkelig med samme bakgrunnsbilde og theme som bill? bildewindowblinds finner du her Har sett og prøvd mange "skins" nå.,. har henta 160skins (ikke sett gjennom alle enda) men finner ingen som er bra nok. enten er de teite oppbygd eller så ser man ikke hva som er skrevet eller så ser startlinja helt teit ut... hvem bruker du??? winsteps nextstart - har ikke peiling har akkurat formatert så jeg bruker ikke noe annet en ett annet bakgrunnsbilde akkurat nå, masse bra bakgrunnsbilder kan ellers finnes på devianart bare sørg for å registrere deg så du får du litt mer funksjoner tilgjengelige. en av dem jeg synes er helt greie er kanskjedenne når du har kommet så langt er det vel også på tide å finne en matchende Logon som f.eks denne da trenger du dette programmet. og da kan vi like så greit ta det helt ut med en ny boot screen som f.eks en av disse da trenger du dette programmet Lenke til kommentar
Ever Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Exact Audio Copy Guardian Knot (programpakke, men men) MP3 Tag Studio DC ++ Winamp BS Player Motherboard Monitor Powerstrip WinRar Norton Antivirus Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Windows Commander - sevlfølgelig! kan ikke leve uten CD Mate Nimo codec pack Nero DC++ Winamp WinRar - Just in case Opera - Når IE ikke klarer jobben PaintShop pro - ISO Buster AD-Aware (PoP-UP stopper) KALI II - Sist, men IKKE MINST Uten dette innstallert er jo PC'n ubrukelig Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hmm. iTunes Enkeltekst(Notepad) Internet Explorer Illustrator Photoshop Quark Express Acrobat Kalkulator + mange jeg ikke kommer på Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Mine mest brukte programmer (tilfeldig rekkefølge): Opera WinKey Easy CD Creator 5 platinum Winamp 2.81 MS Outlook 2002 MS Word 2002 Exact Audio Copy Ultramonitor (flere skjermer) Prochat (LAN chat altså) Mplayer2.exe UltimateZip (knuser winzip, winrar, winace osv) Powertoys for windows XP (sikter mest til TweakUI) Rolis Flasher (Nokia mobil flasher) Notepad (anbefaler også EditPad) Clue 4.7 Quote: Den 2002-10-22 11:08, skrev Jattajatta:-msn-outlook-kazaa-iexplorerI mine kriterier feiler disse _fullstendig_ når det gjelder både sikkerehet og privacy. lol Ja kanskje det, men det bryr ikke oss "ikke paranoide" i. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 ikke i rekkefølge: Fraps Winamp Windows XP Notepad Windows Update Norton WinDoctor WinRAR Kalkulator Opera (og IE for sider som ikke støtter opera) DU Meter Ad-Aware KaZaA Lite Direct Connect Norton Systemworks 2003 Liveupdate [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-10-24 21:30 ] Lenke til kommentar
Wundel Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 - Adobe After Effects 5.5 - Adobe Photoshop 7.0 - Avid DV Xpress 3.5 - 3ds Max 5 - Winamp - Stuffit (verdens beste zip/unzip) - Nero Burning Rom - Daemon Tools - Super Cars 2 (til amiga!!) (Final Cut Pro 3 til Mac... Forbanna synd det ikke finnes til Windows) Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Mozilla XMMS Licq ee OpenOffice Xine dvd::rip Lame oggenc tcd Sylpheed xfig pcb xdosemu gimp xpdf Prøver så godt jeg kan å holde meg til GNU og OpenSource programmer. Kjører Linux seff. :smile: runmad Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: har akkurat formatert så jeg bruker ikke noe annet en ett annet bakgrunnsbilde akkurat nå, masse bra bakgrunnsbilder kan ellers finnes på devianart bare sørg for å registrere deg så du får du litt mer funksjoner tilgjengelige.en av dem jeg synes er helt greie er kanskjedennenår du har kommet så langt er det vel også på tide å finne en matchende Logon som f.eks denneda trenger du dette programmet.og da kan vi like så greit ta det helt ut med en ny boot screen som f.eks en av disseda trenger du dette programmet kan ikke si meg enig at det er de programmene JEG må ha for å få det til å funke.... bruker win2k =) Lenke til kommentar
Folo Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 23:15, skrev milkwood: Quote: har akkurat formatert så jeg bruker ikke noe annet en ett annet bakgrunnsbilde akkurat nå, masse bra bakgrunnsbilder kan ellers finnes på devianart bare sørg for å registrere deg så du får du litt mer funksjoner tilgjengelige. en av dem jeg synes er helt greie er kanskje dennenår du har kommet så langt er det vel også på tide å finne en matchende Logon som f.eks denneda trenger du dette programmet. og da kan vi like så greit ta det helt ut med en ny boot screen som f.eks en av disseda trenger du dette programmet kan ikke si meg enig at det er de programmene JEG må ha for å få det til å funke.... bruker win2k =) javel da, men det er jo ikke noe stress å finne tilsvarene til 2k vil jeg tru... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå