jabbadabb Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Heisann Jeg har Netcom Totalforsikring med mitt MyTalk-abb. Det har seg slik at nå er min D600 blitt stjålet, da har jeg jo rett på ny mobil av Netcom (forutsastt at det ikke var min egen feil, noe det ikke var). Men det har seg også slik at jeg er drittlei D600 og Samsung, ikke spør meg hvorfor, men jeg synes det er noe drittgreier hele sulamitten. Derfor lurer jeg på om det er mulig å betale et mellomlegg og få igjen en annen mobil istedenfor? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Er ikke værre å sende en mail eller ringe til Netcom kundesenter;) Det er de som har svaret på slikt;) Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Heisann Jeg har Netcom Totalforsikring med mitt MyTalk-abb. Det har seg slik at nå er min D600 blitt stjålet, da har jeg jo rett på ny mobil av Netcom (forutsastt at det ikke var min egen feil, noe det ikke var). Men det har seg også slik at jeg er drittlei D600 og Samsung, ikke spør meg hvorfor, men jeg synes det er noe drittgreier hele sulamitten. Derfor lurer jeg på om det er mulig å betale et mellomlegg og få igjen en annen mobil istedenfor? 6647193[/snapback] Ta kontakt med den forhandleren du vanligvis bruker og spør om denne er villig til å ta din nye og ubrukte telefon i innbytte. Spør du før du mottar telefonen er det forholdsvis stor sjanse for at du blir hjulpet. Og hvis du investerer i en dyrere telefon øker nok sjansene dine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå