Gå til innhold

Tråden for gjerrigknarker

Neppe

Anbefalte innlegg

Hos Arvegods i Mo I Rana hentet jeg ødelagte europaller da jeg bodde der.

De brenner like godt selv om det mangler en spiker eller to.

Kommer fortsatt til å fyre med det som den kjipe gjerriknarken jeg er.

Mye bedre med god varme fra en vedovn en kjederlig tørr syntetsk varme fra en panelovn.

Seriøst, betaler Linjegods for europaller levert av privatpersoner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Bytt strømleverandør

- Bytt telefonselskap til et som evnt. er billigere

- Få andre til å ringe deg, ikke du til dem

- Slå av varmekabler om sommeren

- Bytt til sparedusj

- Få deg tregere internettlinje

- Kjøp mer tidsregulerte tilbudsvarer

- Selg bilen dersom du ikke bruker den mye, og bruk heller drosje/kollektivt, (evnt. heng etter bussen på rulleskøyter), eller haik.

- Gå på do på jobben

- Inviter deg selv på middag til andre

- PRUT på alt og alle!

- Slutt å kjøp DB/VG, gå heller over til gratisaviser, evnt. gå på biblioteket å les

- Spis frokost på hotell (hvem legger merke til om du bare går inn å forsyner deg å setter deg ned?? Hvis noen spør bare si du bor på rom 520)

- Ikke ta med eget drikke på fest, snylt av andre så klart

- Velg alltid "ta med" og ikke "spise her" når du kjøper på McDonalds. Du setter deg selvsagt der å spiser, men sparer kroner på momsen (er vel fortsatt 'halv' moms på dette?)

- Fyll opp bensintanken til kr. xxx,24 (ikke xxx,25) - da rundes det nedover

..alt jeg kommer på i farta.

Mye man kan gjøre for å spare seg til fant :w00t:

Lenke til kommentar

Gjør som en sleip bekjent av meg...Når f.eks. kompisgjengen har vært på restaurant, be alle om å gi mye i driks, for dette var virkelig verdt pengene og mere til...Så forlater dere restauranten, og så fort alle er utafor må du plutselig en snartur på do :cool:

Jævlig dårlig gjort forøvrig... :nei:

Endret av password
Lenke til kommentar
Uansett ikke bra og blande i bensinen, kan fort få rådebank av litt diesel på en bensin motor...

6650727[/snapback]

Det er jo riktig det, men hvis man er så gjerrig har man sikkert bare en gammel rusthaug som neppe kommer gjennom neste EU-kontroll og som det ikke er så farlig med uansett. Jeg glemte meg forresten i dag og fylte et par liter diesel på scooter´n. Det gikk greit, det.

Endret av larschroe
Lenke til kommentar
kjør økonomisk med bilen

6657960[/snapback]

Haha, jeg leste om noe i VG, var noen som hadde klart å få en standard VW Golf 1,6 til å gå på under halvliteren på mila :p Det innebærte å kjøre den to gir over det du burde. Aktiv kjøring? Neppe.

Lenke til kommentar
- Spis frokost på hotell  (hvem legger merke til om du bare går inn å forsyner deg å setter deg ned?? Hvis noen spør bare si du bor på rom 520)

6653755[/snapback]

Og siste romnr. på hotellet slutter på 320... :cry:

6656763[/snapback]

Ganske mange hotell har også startet med såkalte frokostkort, som kun de som bor på hotellet får.

Lenke til kommentar
Når du skal kjøpe brus som koster 12 kr elr no med pant og har bare ti kroner.. velg alltid den kassa hvor en fra motsatt kjønn sitter. Og når han sier 12kr ser du så søtt på han som mulig og sier: " åj, jeg har vist bare ti kroner jeg" mens du rekker den bort til han...Funker alltid, og 2kr spart

6647226[/snapback]

Den funker nok bare for jenter :(

Endret av erixz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...