Gå til innhold

Tråden for gjerrigknarker

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man virkelig føler det er mye å tjene på 50-øringer, så kan man si nei når de spør om du skal ha pose, for så å si; "Unnskyld men jeg tror jeg trenger en pose allikevel.."

Da pleier de som regel ikke kreve 50øre av deg.. Litt av en gevinst heh?! :p

Lenke til kommentar

Når du skal kjøpe brus som koster 12 kr elr no med pant og har bare ti kroner.. velg alltid den kassa hvor en fra motsatt kjønn sitter. Og når han sier 12kr ser du så søtt på han som mulig og sier: " åj, jeg har vist bare ti kroner jeg" mens du rekker den bort til han...Funker alltid, og 2kr spart :p

Lenke til kommentar

Tenne i peisen i stedet for å bruke oljeovner... det kan kanskje være litt dyrere i begynnelsen,men etter hvert blir det nok billigere. Kanskje da fordel å ha masse trær i hagen og ;)

Ellers har jeg sett mange i butikken som river av toppen på smågodtposen slik at den skal veie mindre......

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar

-Drikk vann

-Si til venner at de har lånt penger med deg i fylla.

-Spis skalkene på brødet ditt, eventuelt ta med deg skalkene som andre ikke spiser hjem.

- Tørk med begge sidene av dasspapiret.

- Besøk besteforeldre ofte

- Skaff deg sykkel

Gå på toalette på jobb før du drar hjem, du slipper å bruke strøm for å trekke opp, og du slipper å bruke dopapir!

6647263[/snapback]

En bruker da vel ikke strøm til å rekke ned dassen. Gjør en?

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar
Hvis man virkelig føler det er mye å tjene på 50-øringer, så kan man si nei når de spør om du skal ha pose, for så å si; "Unnskyld men jeg tror jeg trenger en pose allikevel.."

Da pleier de som regel ikke kreve 50øre av deg.. Litt av en gevinst heh?! :p

6647189[/snapback]

I en butikk jeg pleide å handle i sa de alltid når jeg sa "unnskyld, kunne jeg fått en bærepose?" når jeg hadde betalt. "50 øre blir det da" sa dama bak disken.

Snakk om gjerrig butikk :p

Lenke til kommentar
Gå på toalette på jobb før du drar hjem, du slipper å bruke strøm for å trekke opp, og du slipper å bruke dopapir!

6647263[/snapback]

En bruker da vel ikke strøm til å rekke ned dassen. Gjør en?

6647271[/snapback]

Nei vannet kommer opp av seg selv ? :hmm:

Ta alle panteflaskene med deg når festen er slutt.

6647290[/snapback]

Genialt Jarmo, her kan vi snakke 60-70 kroner per fest

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...