martiol Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Kan høres ut som et skummelt sted, men det er da noe å ta bilde av også. Lurer på disse to av en bro over en deming ved Dikemark. Nattfoto og farger liker jeg, gjør dere? Endret 11. august 2006 av martiol Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det første bildet likte jeg ikke...Det var altfor mørkt, og det gatelyset ble bare forstyrrende... Det andre bildet føler jeg derimot at du har truffet ganske bra på.. fine farger, og ingenting som forstyrrer... Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Veldig bra bilder! Likte begget meget godt! Synes disse topper litt av standaren her på Bildekritikk Bare en liten ting fant jeg: Det er en grønn lense flare på første bilde, nede i midten. Fler av disse! Lenke til kommentar
martiol Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Takk for tilbakemeldinger. Har flere, men er på jobb. Fiksa disse i photoshop mens jeg spiste frokost. Hehe. Men jeg må gå over bildene før de er presentable. Jeg liker å overeksponere, på grensen til bournout for å få bedre signal til støy -forhold. Så de er ikke pene ut av kameraet. Så den flaren nå jeg også.. skal se på det. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kan høres ut som et skummelt sted, men det da noe å ta bilde av også. Lurer på disse to av en bro over en deming ved Dikemark. Nattfoto og farger liker jeg, gjør dere? 6647154[/snapback] Er bildene tatt like etter der du kjører opp til DIF banen? Lenke til kommentar
martiol Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Kan høres ut som et skummelt sted, men det da noe å ta bilde av også. Lurer på disse to av en bro over en deming ved Dikemark. Nattfoto og farger liker jeg, gjør dere? 6647154[/snapback] Er bildene tatt like etter der du kjører opp til DIF banen? 6649221[/snapback] Nei det er ved demningen når du kjører inn gjennom sykehuset. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Kan høres ut som et skummelt sted, men det da noe å ta bilde av også. Lurer på disse to av en bro over en deming ved Dikemark. Nattfoto og farger liker jeg, gjør dere? 6647154[/snapback] Er bildene tatt like etter der du kjører opp til DIF banen? 6649221[/snapback] Nei det er ved demningen når du kjører inn gjennom sykehuset. 6653070[/snapback] Aha Lenke til kommentar
Bjoernstad Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Syns bildene er stilige! Litt cropping hadde gjort seg på det første Endret 11. august 2006 av Bjoernstad Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 martiol bor du på dikemark? Jeg hadde satt veldig stor pris på, og jeg tror det blir fett, om du stikker opp på Dikemark Mentalsykehus og tar noen bilder. Hvis du tør da Dette stedet sikler jeg etter! Når jeg får meg kamera (om 20 dager) skal jeg dra dit og knipse noen "spooky" bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå